Vanmorgen kwam ik in de woonkamer en had mijn kat zijn eten niet op (nou was ik gisteravond weg en heeft hij later dan normaal brokjes gehad, dus daar kan het ook aan liggen). Daarnaast hing er een slijmdraad uit zijn bek en was zijn staart vies (weet niet wat het was, ik heb in de kattenbak gekeken maar uitwerpselen waren gewoon normaal).
Nu doet hij verder niet heel gek, hij is wat rustiger dan normaal maar hij heeft soms ineens weer zo'n slijmdraad en loopt de hele tijd met zijn tong uit zn bek. Ik heb in zijn mond gekeken maar het ziet er verder normaal uit. (Hij is inmiddels 9 maandjes, kunnen dat nog tandjes zijn die hij krijgt, nee toch?)
Ik las hier ergens dat het een vorm van niesziekte kon zijn maar dat is haast onmogelijk aangezien hij nog jong is en nog binnen blijft. Hij heeft 2 weekjes geleden wel 2 of 3 keer een soort niesbui gehad, dat hij even 2 a 3 keer achter elkaar nieste maar ik heb het goed in de gaten gehouden en hij heeft geen vieze neus of andere dingen en hij eet goed dus ik zag daar eigenlijk geen kwaad in. Daarnaast is dat echt maar ongeveer 3 keer voorgekomen.
Iemand bekend met deze kwalen? Als het aanhoudt, ga ik natuurlijk gewoon naar de DA maar om nou voor 1 slijmdraadje naar de DA te rennen vind ik ook weer wat overdreven

Alvast bedankt voor het meedenken!