Omgeklapt oor.
Re: Omgeklapt oor.
@brittenbolletje: In Nederland zou ik inderdaad zeggen stap even langs een DA. In dit geval gaat het om Jordanië waar Hanna over twee weken al langs de DA gaat voor een check en een DA moeilijk te bereiken is 

-
- Tijger
Ja, zei ook alleen maar als je het niet vertrouwd. Lastig wel dan als er echt iets aan de hand is wanneer je echt moet.
-
- Lynx
Zeker lastig hier, Brittenbolletje. Maar ik ben al heel erg blij met het asiel. Het werkt volgens Europese regels en moet het hebben van donaties. Het personeel is erg deskundig, er is zelfs een operatiekamer speciaal voor paarden. Er is nog een dierenarts hier in Amman, waar de moeder van Garfield vandaan kwam, maar die is er meer niet dan wel.
Maar hou het goed in de gaten. Vanochtend dacht ik dat het iets minder omgevouwen was. Maar de wens is de vader van de gedachte, he.
Maar hou het goed in de gaten. Vanochtend dacht ik dat het iets minder omgevouwen was. Maar de wens is de vader van de gedachte, he.
-
- Lynx
Even een update: Garfields oortje is weer gewoon. Ik heb een paar keer zijn oortje gemasseerd, of dat geholpen heeft weet ik niet. Hij heeft nog een keer een wondje aan zijn oor gehad dat bloedde en daarna stond zijn oortje weer gewoon. Gek, hoor.
- eveline1982
- Tijger
Fijn dat het nu weer goed gaat met hem 

The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)