fokker die niet test
Re: fokker die niet test
jou vertrouw ik zeker. 100% kun je het nooit weten.
ik zal hem zeker influisteren dat je kittens krijgt.
weet je welke kleur het wordt?
ik zal hem zeker influisteren dat je kittens krijgt.
weet je welke kleur het wordt?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
-
- Tijger
Het kunnen, blauwe, lilac poesjes of katertjes, lilac/creme, blauw/creme poesjes of creme katers.
Maar kan niet toveren
Maar kan niet toveren

ik vind alles best. manlief heeft wel ooit gezegd dat hij geen tijgerstrepen brit wil (die van de reclame). dus je hoeft niet te toveren hahaha
ik laat je zeker meer weten na het weekend. ik pb dan wel even
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
In mijn album staan ook 2 Kittens!
zijn nu beide 7 maanden oud! 1 Brit kater en 1 htk poesje! 

Semmie, valentijn & doedel
*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
-
- Tijger
Bedoel eigenlijk meer dat je zegt: Doen mij maar blauwe kater wil niet zeggen dat het eruit komtnellebel schreef:ik vind alles best. manlief heeft wel ooit gezegd dat hij geen tijgerstrepen brit wil (die van de reclame). dus je hoeft niet te toveren hahaha

Maar is goed hoor. Heb nog zat tijd.
Voor TS je kan ook een htk kitten erbij nemen he, hoeft niet persee een raskat te zijn. en 2 is o zo leuk, of een jonge herplaatser erbij, raskat kan dan die zijn wat goedkoper.
Ik heb al jullie albums bekeken en zie zeker het voordeel van 2 kittens hoor! Als het aan mij lag, zat mijn huis vol haha.
We hebben nog wel de optie om er 2 voor de prijs van 1 te nemen aangezien we van onze fokker de keuze hebben om of ons geld terug te krijgen of een nieuw kitten als die er komen. Als we dan nu eentje kopen bij een andere fokker en dan in juli bij hem, dan kan het nog altijd om er 2 te nemen met een paar maandjes tussen.
Of een htk kitten inderdaad, maar we zijn zo verliefd op britjes :p
We hebben nog wel de optie om er 2 voor de prijs van 1 te nemen aangezien we van onze fokker de keuze hebben om of ons geld terug te krijgen of een nieuw kitten als die er komen. Als we dan nu eentje kopen bij een andere fokker en dan in juli bij hem, dan kan het nog altijd om er 2 te nemen met een paar maandjes tussen.
Of een htk kitten inderdaad, maar we zijn zo verliefd op britjes :p
Klein lief sterretje Oliver *1/10/2013 - 19/1/2014 *
Jack 14/2/2014
Jack 14/2/2014
-
- Tijger
Als je persee 1 wilt bij die fokker, hou dan goed in de gaten dat het niet dezelfde combi is of uit die mama. zou lekker voor wat veiliger uit andere lijnen dan nemen.
We willen niet persé bij die fokker hoor, maar als we er 2 zouden nemen, zouden we dus bij hem eentje krijgen. Maar de dierenarts heeft gezegd dat het niet aan die katten ligt, het is gewoon aangeboren en niks genetisch of erfelijk. Het kan bij elke kat gebeuren, net zoals er bij mensen een gehandicapt kindje kan komen, het is een fout van de natuur.
Jack 14/2/2014
Jack 14/2/2014
-
- Tijger
Dat bedoel ik niet, ik zou dat dus nooit doen weer van dezelfde ouders of alleen moeders. Ik krijg dan altijd het gevoel van: Maar wat als: Je schiet constant in de stress. Maar dat heb ik hoor, wil niet zeggen dat jij ook zo er over denkt
. Maar ik ben nogal allergisch voor dat soort dingen 

Oh ok ik snap het. Ja daar heb je wel gelijk in, die schrik zit er nu ook wel in maar dat zal bij eender welk katje zijn dat we nemen denk ik. Ik ga in ieder geval meteen bij de dierenarts staan als we eentje hebben :p
Jack 14/2/2014
Jack 14/2/2014
De kittens van de betrouwbare persoon waar we contact mee hebben, zijn vandaag geboren! Valentijnskittens hihi!
Ze gaat straks al een foto struren. Er zijn 2 katertjes blauwe dus eentje van die 2 gaat de onze worden
Ik kijk er nu al naar uit om ze te zien!
Ze gaat straks al een foto struren. Er zijn 2 katertjes blauwe dus eentje van die 2 gaat de onze worden

Ik kijk er nu al naar uit om ze te zien!
Jack 14/2/2014
Jack 14/2/2014
Gefeliciteerd!
En nu nog een heleboel geduld!

Ben ik geen mooie poes??

nellebel schreef:ik vind alles best. manlief heeft wel ooit gezegd dat hij geen tijgerstrepen brit wil (die van de reclame)

Ben ik geen mooie poes??

Ja nu gaan de weken langzaam voorbijgaan denk ik haha.
Ik vind tabby's super mooi!
Ik vind tabby's super mooi!
Jack 14/2/2014
Jack 14/2/2014
Ow wat leuk, valentijnskittens
Heb je altijd een excuus om hem te verwennen met valentijnsdag/verjaardag 

Super leuk joh! Een blauwe kater, mooi ook!
Succes met het lange wachten.
Succes met het lange wachten.

De drie musketiers Quinn, Boaz en Olaf - 2014
In liefdevolle herinnering mijn stoere vent Luca- 2008-2014
en lieve, mooie Bella - 2009-2014
In liefdevolle herinnering mijn stoere vent Luca- 2008-2014
en lieve, mooie Bella - 2009-2014