Vorige week zaterdag kwam een klant en die vertelde over dat haar poes kittens had gekregen, maar dat er 1 was die ze niet kwijt raakte. Ze zei dat die die dag echt weg moest want anders gooide ze hem op straat. Natuurlijk bood ik gelijk aan om dat diertje in huis te nemen, maar er was ook een andere vrouw die hem wel wou hebben. Zij heeft hem ook uiteindelijk genomen omdat ik binnenkort stage heb dus minder thuis ben. Maar vandaag belde die brouw om te vragen of ik de kitten nog wou hebben. Nu blijkt de kitten pas 6 weken te zijn.

Ook heb ik nog een andere kitten van 8 maanden. Zij, Izzy, is hier absoluut niet blij mee. Ik heb haar nog nooit hoor grommen of blazen, maar sinds Diesel hier is hoor ik niks anders. Ik heb ze nu apart gezet voor de nacht. Izzy op haar eigen en veilige plekje in mijn kamer en Diesel slaapt vannacht in mijn broer zijn kamer. Ik hoop dat Izzy morgen beter reageert want zoals het nu gaat kan het niet. Ze durfde niet eens de zitkamer in. Heeft iemand nog tips om deze twee zo snel mogelijk aan elkaar te laten wennen?