Hier het vrouwtje van Caithlin, maar echt geen jankende hoor

Ja het lukt ons goed om Caithlin binnen te houden, heel soms worden we een klein beetje gek van het gemiauw, maar ach............gek zijn we toch al, haha
De dierenarts had inderdaad toen moeten overleggen, zeker toen er ook een hartruis was gehoord bij Caithlin, maar ja.......hij heeft dat dus niet gedaan toen, er is wel veel meer "geks"gebeurd toen we nog bij die dierenarts waren voor de keizersnede van Caithlin, maar goed dat is gebeurd, we hebben nu ook een andere dierenkliniek gevonden, en hier tellen de dieren echt mee, dus we gaan lekker verder met deze nieuwe dierenkliniek en bij die andere zien ze ons nooit meer

Hier weer even een nieuw fotootje van Kaylee, ze is hier 5 weekjes jong, oh ja. van de flinke hartruis die de dierenarts bij haar hoorde toen ze net twee weekjes jong was, is gelukkig!!! nog helemaal niets te merken, ze speelt en ravot en doet alles tot nu toe helemaal nog prima!! Ik ben wel benieuwd als ze over drie weekjes haar eerste enting krijgt of hij toch nog iets hoort bij haar hoor, maar ik ben eigenlijk best wel gerust als ik haar zo zie doen allemaal