Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Sydney
Poema
Poema
Berichten: 320
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:00

Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door Sydney »

We waren in de kerstvakantie een weekendje weg en onze buurman, zelf ook een kattenliefhebber, heeft op onze poezen gepast. Toen we terug kwamen zei hij dat alles goed was gegaan, maar dat hij het wel een kattenparadijs vond bij ons en dat we een beetje doorslaan.... Nou maakt het natuurlijk niet uit wat een ander er van vindt, maar moet er toch nog weleens aan denken.... We hebben 3 poezen en die kunnen in het hele huis en met een kattenluikje naar de afgezette tuin. We hebben in de huiskamer 3 grote krabpalen staan, nog een grote op zolder en een kleine op de logeerkamer. Overal staan inderdaad mandjes en liggen er kleedjes. We hebben in de tuin 2 huisjes staan waar ze lekker droog in kunnen zitten. En ja, ze krijgen best luxe brokjes en natvoer, we verwennen ze ook wel een beetje (goed voer vind ik belangrijk), maar dat vinden we ook leuk!
Hij zelf heeft maar 1 poezendame die gewoon buiten komt, dus dat is toch een andere situatie, wij willen de katten veel uitdaging proberen te bieden omdat ze niet los lopen buiten de tuin.
Als ik het hier zo op het forum lees, kan het nog veel gekker (grapje!), maar hebben jullie dat ook, dat mensen er van alles van vinden en moeten zeggen?? Zomaar even benieuwd...
Laatst gewijzigd door Sydney op 02 jan 2014 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9405
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door castratenkoor »

Als ik jouw beschrijving lees, dan ben ik van mening dat je katten het supergoed voor elkaar hebben. Hoezo doorslaan? Gezonde tevreden katten krijg je met goede zorg. Ik hoor niks te overdreven dingen in jouw relaas. Prima voor elkaar lijkt me.

Wat anderen (minder echte kattenliefhebbers) daarvan vinden is minder belangrijk.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door mittenslief »

waren er maar meer zoals jou
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door Dinky »

De enige die er hier thuis wel eens iets van heeft gezegd is mijn vriend :lol: Wanneer het aan mij had gelegen was het huis nog meer ingericht op Dinky ;) Nu moet ze het doen met 2 krabpalen en een mandje om in te liggen, al heeft ze een voorkeur om gewoon op de bank te gaan liggen :P
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Sydney
Poema
Poema
Berichten: 320
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:00

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door Sydney »

Bedankt. En ja, de plekjes die niet bedoeld zijn voor de katten zijn natuurlijk altijd nog veel aantrekkelijker :)
Zelf heb ik gemerkt dat als er geen aanleiding voor is, je ook je huis niet heel erg gaat aanpassen. Maar als er 'probleempjes' ontstaan met of tussen de katten, dan ga je zoeken naar oplossingen en voor je het weet heb je dus blijkbaar een kattenparadijs. Ik heb ook hele leuke tips hier van het forum gehaald, zo zit ik nog steeds te denken aan een verticaal vloerkleed (of hoe dat dan ook precies heet), maar dus zo'n klimkleed aan de muur, lijkt met echt heel leuk, nu klimmen ze vooral in de schutting. En ook leuke tips voor voedselverrijking opgedaan hier.
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door Pamvd »

Heerlijk toch zoals jou katten het hebben? niks doorslaan hoor meid, liefde en geluk vinden zij bij jullie. Mochten ALLE katten dat maar ervaren.
Hoor ook vaakl dergelijke opmerkingen hier, mijn beste vriendin noemde het ooit 'Artis'bij mij thuis, en zette mij voor gek met andere mensen.
Dat zijn mijn vriendin niet meer is snap je wel ;-)
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door BloemTetsu »

Niks mis mee zo te horen.
Wij hebben hier loopplanken door de woonkamer. Iedereen die het ziet vind het een kattenparadijs. Maar die zijn ook gek op katten.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Sydney
Poema
Poema
Berichten: 320
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:00

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door Sydney »

Loopplanken...die ken ik niet. Is dat langs de muur?
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door BloemTetsu »

Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Sydney
Poema
Poema
Berichten: 320
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:00

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door Sydney »

Oh, die zijn leuk! Heb toch al eens zoiets op internet gezien volgens mij. Hebben jullie die zelf gemaakt? En zit er vloerbedekking op de bovenkant? Ik zal de buurman eens helemaal gek maken haha.
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door BloemTetsu »

Zelf gemaakt. Rondje gamma met planken, laagpolig vloerkleed, lijm en ijzerdingen. Totaal € 200. Je kan het ook laten doen, maar dan ben je heel veel kwijt. Het ziet er dan wel mooi uit.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Sydney
Poema
Poema
Berichten: 320
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:00

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door Sydney »

Echt een leuk idee! Ik ga het gelijk in de groep gooien, de dames zullen het wel prachtig vinden!
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door BloemTetsu »

Cool :)
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door Anne87 »

Dat staat hier ook nog op de planning. Maar omdat we nog steeds op zoek zijn naar kasten voor in de woonkamer enzo, zijn ook de 'kattenplanken' er nog niet van gekomen. Komt goed, kost even tijd.

En doorslaan qua katten? Ik weet niet. Mensen die hun dieren kleren aandoen, dat vind ik doorslaan. Flink wat krabpalen en uitdagingen in huis vind ik een goede omgeving creëren voor je dieren. ;)
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Blijkbaar slaan we door...?! hihi

Bericht door Chiquita98 »

Ik krijg dat ook te horen. Nou nou die katten van jou leven in een paradijs. Mijn antwoord is altijd: klopt want mijn dieren verdienen het beste en iedereen zou zijn/haar dier dit moeten bieden.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie