Mijn kat eet graag hamstervoer
Mijn kat eet graag hamstervoer
Zou dit erg zijn? Ik heb Gerbils en soms als ik wat laat vallen eet mijn kat het op. Hij is er dol op en zit hard mauwend bij het hok als ik ze voer geef. Natuurlijk geef ik niet elke dag handenvol aan hem maar af en toe een klein stukje geef ik hem wel.
Re: Mijn kat eet graag hamstervoer
op de verpakking staan de ingrediënten, missch kun je die samen met de analyse hier even posten..
Een klein beetje lijkt me geen probleem.
Maar Adriana is erg goed met voedselanalyses, dus haar idee opvolgen lijkt me ook raadzaam.
Maar Adriana is erg goed met voedselanalyses, dus haar idee opvolgen lijkt me ook raadzaam.
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Oh ik gooi dat voer altijd in een ton en gooi de zak weg. Ik zou dus niet weten wat de samenstelling van dat voer is
Samenstelling algemeen hamstervoer:
geextrudeerd maismeel, tarwe, mais, haver, rode gierst, gele gierst, gepofte tarwe, dari, wortel, canariezaad 3%, boekweit, milo, Mungbonen, kip, rund, garnalen 1%, kaas, vis.
Analyse:
proteine 12,9% vetgehalte 3,1%, ruwe vezels 6,2%, ruwe as 3,4%.
http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... 03672#more
giga hoog gehalte aan zetmeel en aan voor katzels moeilijk tot niet verteerbare onderdelen.
als hij er dol op is dan zou je kunnen kijken of je wat andere katten-brokjes met ingrediënten zoals hierboven, bv geschikt gemaakte mais, erbij kunt gaan geven.
dit voer lijkt me - hoe dol hij daar ook op is - helemaal niet geschikt!
geextrudeerd maismeel, tarwe, mais, haver, rode gierst, gele gierst, gepofte tarwe, dari, wortel, canariezaad 3%, boekweit, milo, Mungbonen, kip, rund, garnalen 1%, kaas, vis.
Analyse:
proteine 12,9% vetgehalte 3,1%, ruwe vezels 6,2%, ruwe as 3,4%.
http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... 03672#more
giga hoog gehalte aan zetmeel en aan voor katzels moeilijk tot niet verteerbare onderdelen.
als hij er dol op is dan zou je kunnen kijken of je wat andere katten-brokjes met ingrediënten zoals hierboven, bv geschikt gemaakte mais, erbij kunt gaan geven.
dit voer lijkt me - hoe dol hij daar ook op is - helemaal niet geschikt!