kansarmedieren schreef:Het kan ook zijn dat de kat gewoon misselijk wordt van de meloxicam
heb hier ook meerdere katten gehad die zijn gestopt met eten het is nog al heftig voor de maag.
En er zit een spuitje bij je doseert het per kg kat dus als je kat 6 kg weegt dan is 6 goed. Maar voor de zekerheid maar wel even laten checken door de dierenarts.
veel succes ik hoop dat het meevalt, de meeste katten hebben geen problemen met dit middel maar bij sommige gaat het verkeerd.

begrijp je bericht niet helemaal kansarmedieren..
'heb hier ook
meerdere katten gehad die zijn gestopt met eten'...
dan zou ik toch denken, stoppen met die hap en zeker geen matig juichend bericht over meloxicam op het forum zetten..
maar nee hoor.. paar zinnen verder: 'de meeste katten hebben geen problemen met dit middel'..
(en hoe weet je dat..? bij driekwart functieverlies is het pas meetbaar dus eerst nieren tot driekwart laten vernielen en dan alternatief zoeken..?)
en dan als afsluiter: 'bij sommige gaat het
verkeerd'..
'
verkeerd'..? je bedoelt zwaar acuut nierfalen, dus voor de rest van het leven dure, veel verzorging eisende nierfaler of hemelen zal ik er dan maar aan toevoegen..
alternatieven met veel kortere bijsluiter met veel minder contraindicaties zat!
en ja en sorry maar dit soort berichten wekt bij mij toch iedere keer weer een reactie op!