Hoi allemaal,Ik ben nieuw op het forum hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik heb een kater en hij blijft maar plassen op de bank en ook als de katten bak schoon is,hij heeft al zoveel banken onder gezeikt dat ik het zo niet meer leuk vind heb nu ook van alles op de bank gelegd maar hij blijft plassen weten jullie waarom de kat steeds op de bank plast en wat ik eraan kan doen ik blijf zo steeds weer een andere bank kopen.hij krijg verder genoeg aandacht en is gezond.
kater blijft op de bank plassen wie weet raad.
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: kater blijft op de bank plassen wie weet raad.
Is hij medisch onderzocht?
Als hij medisch in orde is zou je eens een extra kattenbak naast de bank kunnen plaatsen, en dan niet een officiele kattenbak maar een hoge open bak, b.v. een cement/betonbak.
Als hij medisch in orde is zou je eens een extra kattenbak naast de bank kunnen plaatsen, en dan niet een officiele kattenbak maar een hoge open bak, b.v. een cement/betonbak.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
- Heb je meerdere kattenbakken staan?
- Is urine onderzocht op blaasontsteking/blaasgruis? (kunnen ze erg last van hebben zonder het te laten merken anders dan wildplassen)
tip voor de bank: Zeil over de bank met daar overheen kleden zodat eventueel vocht/urine niet in de bank trekt maar blijft hangen op het zeil. Makkelijker schoon te maken en niet gelijk een nieuwe bank nodig wanneer het weer mis gaat
- Is urine onderzocht op blaasontsteking/blaasgruis? (kunnen ze erg last van hebben zonder het te laten merken anders dan wildplassen)
tip voor de bank: Zeil over de bank met daar overheen kleden zodat eventueel vocht/urine niet in de bank trekt maar blijft hangen op het zeil. Makkelijker schoon te maken en niet gelijk een nieuwe bank nodig wanneer het weer mis gaat

Is hij gecastreerd..?
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Alle tips die ik je wilde geven staan hierboven al.
Blijven zoeken en proberen!
Blijven zoeken en proberen!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra