Een kater van 18md overgenomen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
hanneke27
Huiskat
Huiskat

Re: Een kater van 18md overgenomen

Bericht door hanneke27 »

Haha oke..misschien koop ik nog royal canin voor persian cat en meng ik die samen...
zara
Huiskat
Huiskat

Bericht door zara »

Royal canin vinden ze hier erg lekker! Hopelijk die van jou ook ahhaha
hanneke27
Huiskat
Huiskat

Bericht door hanneke27 »

Ik ga maar royal canin kopen en erdoor mengen.
Had trouwens de oude eigenaar gemaild en die zegt dat hij nooit naar de andere katten omkeek en nooit mee speelde..dat hij erg op zichzelf was..dus misschien is het gewoon iets menselijks..dat ik het maar zielig vind en hij het eigenlijk wel prima vind zo..
Cerna

Bericht door Cerna »

Ik heb Britten en daar zit van oorsprong Perzenbloed in (lang geleden). De kieskeurigheid die de Brit eigen is, heeft 'ie van de Pers want men heeft mij verteld dat een Pers ook zeer kieskeurig is en aangezien een Exotic en Pers familie zijn, verbaast het me niet dat jouw kater (naam???) dat ook is.
Ik zou het dus eerst maar eens met 400 grams zakjes van RC proberen. Dat is duurder dan een grote zak, maar wanneer de kat het niet eet ben je duurder uit. RC Exigent is speciaal voor kieskeurige katten.

Vind het trouwens vreemd dat de kat een veelvraat was volgens de vorige eigenaar en toch maar 3,2 kilo weegt. Ik heb hier 2 Brits Korthaarkittens die 5 maanden zijn en nu al 3 kilo wegen.
hanneke27
Huiskat
Huiskat

Bericht door hanneke27 »

Ja dat vond ik ook een beetje raar...ze had vier katten..misschirn kon ze het niet meer betalen.
hanneke27
Huiskat
Huiskat

Bericht door hanneke27 »

Mijn kat heet trouwens Kenzo
jennli
Tijger
Tijger

Bericht door jennli »

Welkom met Kenzo. Vaak van voer wisselen veroorzaakt ook wel diarree. Fijn dat hij bij jou mag wonen en fijn dat je op onderzoek uit gaat om zo goed mogelijk voor hem te kunnen zorgen.

Kan her zijn dat hij niet naar de andere katten om keek, omdat die buiten waren?
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Ms Maaike
Tijger
Tijger

Bericht door Ms Maaike »

Misschien geen slecht idee om 'm nog eens te ontwormen (dat kan en mag na twee weken na eerste ontworming), en dan wel met Milbemax. Geen rare gedachte dat z'n veelvraatheid door parasieten komt.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
hanneke27
Huiskat
Huiskat

Bericht door hanneke27 »

Ja ik ga over twee weken nog een keer ontwormen dat had de dierenarts mij ook al geadviseerd.
hanneke27
Huiskat
Huiskat

Bericht door hanneke27 »

Nee de katten waren ook wel vaak binnen maar hij was meer op zichzelf zei die mevrouw..ik heb vandaag mijn computer aan gelaten en via facetime op mijn computer op mijn werk elk uur even gekeken... En hij lag bijna de hele depag te pitten en dan op de vensterbank naar buiten te kijken.. Heeft 30grm brokjes op overdag... En elke keer lag hij weer anders op de bank.. Zo kan ik af en toe kijken..best grappig.
hanneke27
Huiskat
Huiskat

Bericht door hanneke27 »

Nou ik heb royal canin persian gemixed met de perfect fit en met de applaws.. En hij eet alleen de driehoekjes dus de perfect fit...misschien moet hij gewoon even wennen..baal wel van de grote zak applaws..
Plaats reactie