hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud
- drie katers
- Huiskat
- Contacteer:
Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud
Fijn dat het zo goed gaat. En updates krijgen is altijd leuk.
Groetjes van Ingrid en Guusje, Robin en Freek (24-12-2012)
In gedachten ♥ Boris*(1,5), Sita*(10), Binkie*(14), Kareltje*(2), Mozart*(17), Romy*(19)
In gedachten ♥ Boris*(1,5), Sita*(10), Binkie*(14), Kareltje*(2), Mozart*(17), Romy*(19)
en weer even een update
Het gaat nog steeds heel erg goed met mama Caithlin en haar kitten, het kitten heeft alleen een erge hartruis
, dat constateerde de dierenarts vanmiddag toen wij voor controle van Caithlin haar hechtingen daar waren. We zien nog niet direct problemen, maar het is wel iets om goed in de gaten te houden, ze weegt nu 200 gram, dus qua voeding gaat ze lekker, ook qua ontwikkeling gaat ze tot nu toe goed, ze begint nu iets haar achterpootjes te gebruiken tijdens het lopen, haar oogjes zitten nog wel dicht, maar dit vind de dierenarts ook nog wel normaal. Dus we gaan zien hoe dit zich verder zal gaan ontwikkelen, we maken ons in ieder geval nog niet hele grote zorgen. Ik hou jullie op de hoogte, als jullie dit willen natuurlijk, haha

Het gaat nog steeds heel erg goed met mama Caithlin en haar kitten, het kitten heeft alleen een erge hartruis

Www.Kittenleeftijd.nl kan je zien wat er per week anders wordt 
Fijn te horen dat het groeien goed gaat
volgende keer een update met foto's?
Wel balen van de hartruis en ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt

Fijn te horen dat het groeien goed gaat

Wel balen van de hartruis en ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt

Hihi, ik was al aan het kijken hoe ik hier foto's kan plaatsen, dat moet ik nog even "uitvogelen", dus ik zal binnenkort proberen hier wat fotootjes te plaatsen. Bedankt voor je link, ik zal eens gaan kijken 

http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... f=5&t=1922 daar staat hoe je foto's plaatst 

Even kijken of het me lukt
hier een foto van mama Caithlin, ze was hier net 8 daagjes mama

Hier waren we net thuis van de keizersnede, Caithlin had haar kitten in de krabpaal gelegd, lekker veilig moet ze gedacht hebben, haha, maar moeilijk om goed op de foto te krijgen natuurlijk, het kitten dus net een uurtje oud

het kitten, 1 dag oud

het kitten, 8 daagjes oud

misschien een beetje onduidelijk, maar hier ligt het kitten even lekker tegen het baasje aan, zodat mama Caithlin even rustig kon smikkelen van haar verse vlees, en ik even de bench een grote schoonmaakbeurt kon geven, hihi, het kitten is hier 11 daagjes oud

hier een foto van mama Caithlin, ze was hier net 8 daagjes mama

Hier waren we net thuis van de keizersnede, Caithlin had haar kitten in de krabpaal gelegd, lekker veilig moet ze gedacht hebben, haha, maar moeilijk om goed op de foto te krijgen natuurlijk, het kitten dus net een uurtje oud

het kitten, 1 dag oud

het kitten, 8 daagjes oud

misschien een beetje onduidelijk, maar hier ligt het kitten even lekker tegen het baasje aan, zodat mama Caithlin even rustig kon smikkelen van haar verse vlees, en ik even de bench een grote schoonmaakbeurt kon geven, hihi, het kitten is hier 11 daagjes oud

- mittenslief
- Tijger
leuk...ik doe dat ook elke dag foto's maken...en een klein dagboekje, zo kan je alle leuke dingen onthouden...gaan de oogjes al open?
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Ja ik ben ook echt een dagboekje aan het bijhouden, maar dan via mijn facebook
iedere dag maak ik ook een foto, zo kan ik het verschil later zeker, nog eens goed bekijken, ik heb alleen hier niet iedere dag een foto neergezet, sorryyyyyyyyyyyyyy haha. En nee haar oogjes zijn nog niet open, maar dat komt vast wel goed, we blijven voor nu lekker positief 

Wow wat een mooie poes!
en lief klein bolletje erbij!
Probeer tussen de zorgen door ook te genieten van het kleintje! En mama natuurlijk!

Probeer tussen de zorgen door ook te genieten van het kleintje! En mama natuurlijk!

Semmie, valentijn & doedel
*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
Dank je wel!! En ja zeker nu het allemaal zo goed gaat, genieten we zeer zeker!!
Wat een mooie mama zeg
Mooi om te zien dat het kitten dezelfde kleur/tekening heeft als mama 

oh wat is mama een mooie poes zeg. de duimpjes draaien hier ook voor het kitten
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes, het allerbelangrijkste is aan mama, dat het zo een enorme lieverd is!! haha maar ze is inderdaad ook een mooie poes om te zien hoor
Vandaag zijn de oogjes van het kitten open gegaan, kijk haar eens kijken, haha

Zoals ik al schreef merken we nog weinig of ze achterblijft in ontwikkeling, nu hebben we natuurlijk ook geen vergelijking met broertjes/zusjes, dus we zullen af moeten wachten.
Als ik de link zo bekijk die ik hier heb gekregen, doet ze aardig mee in de ontwikkeling "volgens boekje"

Vandaag zijn de oogjes van het kitten open gegaan, kijk haar eens kijken, haha

Zoals ik al schreef merken we nog weinig of ze achterblijft in ontwikkeling, nu hebben we natuurlijk ook geen vergelijking met broertjes/zusjes, dus we zullen af moeten wachten.
Als ik de link zo bekijk die ik hier heb gekregen, doet ze aardig mee in de ontwikkeling "volgens boekje"

- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ik hoop wel dat je mama poes hierna laat castreren zodat ze dit niet nog eens hoeft mee te maken. Is toch allemaal best heftig en zwaar voor haar geweest.
Succes met het grootbrengen van het kitten.
Succes met het grootbrengen van het kitten.
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Het is helaas zo geweest dat we niet goed zijn geholpen bij de dierenarts waar we toen nog zaten, anders hadden we haar meteen laten steriliseren met de keizersnede, de afspraak bij de dierenarts die we nu hebben, staat voor Januari, een keer een nestje is leuk, maar het moet ook zeer zeker leuk blijven