oude kater agressief naar jonge kater en mij
-
- Kitten
oude kater agressief naar jonge kater en mij
Hoi allemaal, ik zou graag jullie advies willen. Ik heb een gecatreerde kater denk ik al 7 jaar. Na mijn scheiding is hij met mij meeverhuisd en dit verliep allemaal prima dat was is februari dit jaar. In juli vond ik het gezellig voor hem een kitten erbij te nemen. Deze was toen tien weken oud en een kater. In het begin ging het redelijk. Ze speelden af en toe en ging elkaar uit de weg. Nu sinds 2 maanden blaast mijn oudere kater nasr de kleine als deze in de buurt komt. Ook als ik dan langs loop blaast hij naar mij of haalt uit met zijn poot. Wanneer de oudere kater bij mij ligt en de kleine komt erbij is hij beledigt en loopt weg en blaast. Ik zou graag advies willen wat ik hiermee moet doen.
- mittenslief
- Tijger
Re: oude kater agressief naar jonge kater en mij
zal m maar eens laten checken door de da
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
-
- Kitten
En waarom als ik vragen mag.mijn jat vertoont geen ziektebeelden
- mittenslief
- Tijger
gedragsveranderingen kunnen heel makkelijk worden veroorzaakt door medische problemen....en door stress kunnen katten ziek worden
Honden hebben bazen, poezen personeel!
Katten laten niet snel iets merken van pijn want in de natuur geldt dan dat je er bent geweest. Je kan je maar beter sterk houden.
Wel kan het zich uiten door gedragsverandering. Daarom is het verstandig om bij een gedragsverandering de dierenarts te raadplegen om een medisch probleem uit te sluiten (denk aan bloedonderzoek en urine-onderzoek)
Wel kan het zich uiten door gedragsverandering. Daarom is het verstandig om bij een gedragsverandering de dierenarts te raadplegen om een medisch probleem uit te sluiten (denk aan bloedonderzoek en urine-onderzoek)
kan het niet zijn dat de kleine last van hormoontjes krijgt en de oudere dat ruikt? of is hij al geholpen,. kleintje is nu toch 7 maanden
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
-
- Kitten
Kleintje sproeit nog niet wel baldadig. Oudere kater is naar mij niet meer lelijk en als ik erbij ben kunnen ze beide aan een kant liggen . Maar zodta ze lopen en ze kruisen elkaar... blazen enz
Niet sproeien wil niet zeggen dat hij geen last heeft van zijn hormonen. Vooral de baldadigheid is een teken. En eenmaal aan het sproeien is het donders moeilijk dat weer te stoppen... Dus hup, hakkie hakkie, weg met zakkie! Zou best een s kunnen helpen. Houd er wel rekening mee dat het dan nog een week of 6 duurt voor de hormonen het lichaam verlaten hebben.
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
-
- Kitten
Ok ik ga n afspraak maken voor de castratie