jonge kitten en is bang voor alles
Re: jonge kitten en is bang voor alles
Ik geloof er niks van dat die kitten al bij iemand anders voor de kachel ligt. En ik reageer keihard omdat ik het gruwelijk laks vind dat iemand geen verantwoordelijkheid neemt tegenover een kitten die kwijt raakt. Nee hoor, één nachtje verdriet en een nieuwe. Leuk, maar als je hier tig keer aangespoord moet worden om te gaan zoeken én de links kant en klaar aangeleverd moet krijgen, dan krijg je gruwelijk harde reacties van mijn kant ja.
Het is verdomme geen knuffel! Het is een levend wezen en daar neem je je verantwoordelijkheid naar. Doe je dat niet, verdien je het diertje ook niet. Klaar.
Het is verdomme geen knuffel! Het is een levend wezen en daar neem je je verantwoordelijkheid naar. Doe je dat niet, verdien je het diertje ook niet. Klaar.
-
- Huiskat
hoe jij er over denkt en wat jou mening is is aan jou. niet aan mij het beestje is eerder al weg en niet een dag voor dat ik een andere had. en heb dag en nacht gekeken buiten of ik ze zag en van de site wist ik niks van, en daarom ben ik blij dat mensen mij die link hebben gegeven ja.
wat moet ik volgens jou doen dan elke sec buiten lopen elke hoeken en gaten kijken? misschen heb jij daar tijd voor maar ik heb ook nog een gezin waar ik naar moet kijken en ik doe mijn uiterste best om der te vinden...klaar!!
wat moet ik volgens jou doen dan elke sec buiten lopen elke hoeken en gaten kijken? misschen heb jij daar tijd voor maar ik heb ook nog een gezin waar ik naar moet kijken en ik doe mijn uiterste best om der te vinden...klaar!!
love my animals
Ja, met kijken vanuit je behaaglijke woonkamer schiet je niets op want het kitten zal zich niet melden. Trek je zuidwester en laarzen aan en ga naar buiten. Kijk onder struiken, maak ttttt-geluidjes, tik met een voerbakje op de grond, blijf stilstaan en luister of je wat hoort en dat alles kun je doen in de tijd die je nu besteedt op het forum.
En niet midden op de dag, maar zodra het donker wordt of zodra het licht wordt (en daar hoef je in deze tijd niet eens vroeg voor uit je nest; ik ben in de zomer wel eens ochtend na ochtend om 4 uur opgestaan en ben gaan zoeken en na een week had ik hem terug).
Maar deze woorden zullen waarschijnlijk aan jou niet besteed zijn want je bent veel te druk met andere dingen om ook nog zoveel tijd aan een kitten te besteden. Bah!
Dergelijk gedrag maakt mij zo boos
Wanneer je kind weg is, kijk je waarschijnlijk ook alleen uit het raam om te zien of het alweer terug is?
En niet midden op de dag, maar zodra het donker wordt of zodra het licht wordt (en daar hoef je in deze tijd niet eens vroeg voor uit je nest; ik ben in de zomer wel eens ochtend na ochtend om 4 uur opgestaan en ben gaan zoeken en na een week had ik hem terug).
Maar deze woorden zullen waarschijnlijk aan jou niet besteed zijn want je bent veel te druk met andere dingen om ook nog zoveel tijd aan een kitten te besteden. Bah!
Dergelijk gedrag maakt mij zo boos

Dames.., zo kan hij wel weer he...
Hiermee komt het beestje zeker weten niet terug.
Hiermee komt het beestje zeker weten niet terug.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
- mittenslief
- Tijger
nou nou nou.....kitten is allang niet meer in de buurt, als een malloot zo gaan zoeken heeft nu geen zin meer...pamfletten maken, amivedi, mijndieriszoek, twitter, facebook......allemaal inschakelen bereik je hopelijk meer mee.....en deze kleine uk zeker laten chippen en registreren
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
- eveline1982
- Tijger
Maar wij weten toch helemaal niet of ts overal al heeft gezocht? Denk ook dat deze discussie zinloos is, wij kunnen niet zien waar ze heeft gezocht. En niet iedereen weet van amivedi en waar je allemaal moet zoeken, ze neemt in ieder geval alle tips ter harte. Op amivedi lees je nog best vaak dat er kittens worden vermist, iedereen gaat anders om met zijn verdriet. De 1 wacht maanden of jaren voor de aanschaf van een nieuwe kat, de ander dezelfde week nog, dat is niet aan ons om over te oordelen.
Ik hoop in ieder geval dat je hier blijft komen, en je vragen blijft stellen mbt je kitten(s). Want ik zie hier totaal geen onwil alleen wat onwetendheid!
Ik hoop in ieder geval dat je hier blijft komen, en je vragen blijft stellen mbt je kitten(s). Want ik zie hier totaal geen onwil alleen wat onwetendheid!
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
-
- Huiskat
kijk en dat bedoel ik nou, jij weet ff wat ik de hele dag doe,, uit het raam kijken naar een kitten?? ja tuurlijk dat is 100% waar dus niet,,ik ga jou ook niet vertellen wat ik wel doe ik weet zelf dat ik elke avond buiten aan het zoeken al vanaf dag een dat ze weg is en er ook nog mijn werktijden voor veranderd heb om juist in de avond te kunnen gaan zoeken maar dat is voor jou blijkbaar neit goed genoeg. ik heb hier ook verder geen zin in. ik ben hier op deze site terecht gekomen om advies te vragen zowel voor de nieuwe kitten als de kitten die weg gelopen is. ik snap dat je op sommige roekeloze mensen wel eens boos kunt worden maar hoe kan jij in godsnaam vanuit jou stoel zien wat ik hier aan deze kant doe?? ik vraag gewoon advies meer niet, ieder mag zijn mening uiten maar dit... gaat wel een beetje ver vind ik.Cerna schreef:Ja, met kijken vanuit je behaaglijke woonkamer schiet je niets op want het kitten zal zich niet melden. Trek je zuidwester en laarzen aan en ga naar buiten. Kijk onder struiken, maak ttttt-geluidjes, tik met een voerbakje op de grond, blijf stilstaan en luister of je wat hoort en dat alles kun je doen in de tijd die je nu besteedt op het forum.
Dergelijk gedrag maakt mij zo boosWanneer je kind weg is, kijk je waarschijnlijk ook alleen uit het raam om te zien of het alweer terug is?
love my animals
-
- Huiskat
mittenslief schreef:nou nou nou.....kitten is allang niet meer in de buurt, als een malloot zo gaan zoeken heeft nu geen zin meer...pamfletten maken, amivedi, mijndieriszoek, twitter, facebook......allemaal inschakelen bereik je hopelijk meer mee.....en deze kleine uk zeker laten chippen en registreren
juist dit zijn nou eens wijze woorden.. wat jij schrijft heb ik allemaal gedaan..wat kan ik dan in vredesnaam nog doen?? ik heb zoals ik lees en na mijn mening tog veel ondernomen en ik ben er nog steeds mee bezig, want ik vind dit net als jullie net zo erg..
love my animals
-
- Huiskat
juist! ik ben niet voor niks naar deze site gekomen om kattenliefhebbers informatie te vragen.eveline1982 schreef:Maar wij weten toch helemaal niet of ts overal al heeft gezocht? Denk ook dat deze discussie zinloos is, wij kunnen niet zien waar ze heeft gezocht. En niet iedereen weet van amivedi en waar je allemaal moet zoeken, ze neemt in ieder geval alle tips ter harte. Op amivedi lees je nog best vaak dat er kittens worden vermist, iedereen gaat anders om met zijn verdriet. De 1 wacht maanden of jaren voor de aanschaf van een nieuwe kat, de ander dezelfde week nog, dat is niet aan ons om over te oordelen.
ik blijf cker op deze site voor als ik nog wat vragen heb, ik laat me door een beetje kritiek niet weg jagen. ieder heeft zijn mening zoals ik al eerder zei alleen jammer dan mensen meteen oordelen zonder cker te zijn van alles.
maar goed ik blijf zoeken dat cker en natuurlijk hopen dat ik der weer vind. en ja zoals je al zegt ik heb een nieuwe kitten aangeschaft voor mijn dochter en ik neem er niet weer een bij, alleen ben ik super blij als de andere trug is want ze zijn bijde van harte welkom..
tussen twee haakjes met de nieuwe kitten gaat alles prima ze moet alleen nog niks van de hond hebben maar verder is ze erg actief en echt op onderzoek uit.. en ze is zindelijk..
love my animals
- eveline1982
- Tijger
De kittens die ik heb opgevangen vonden, meestal, de honden ook doodeng. Mijn kater Beer kwam met een bijtwond binnen van een hond als 8 weken oud bolletje. Spugen, blazen, aanvallen een rothekel had hij aan me 2 reuzen hihi. Nu zijn het de beste maatjes en als de meiden lelijk tegen Beer doen zoekt hij steun bij zijn helden! Dus, zolang de hond rustig is en de boel niet pusht, komt dat allemaal wel goed hoor
. Fijn ook dat ze zindelijk is!!! Klinkt allemaal wel dat het snel goed komt, en ze haar draai snel zal hebben gevonden in je gezin 

The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
-
- Huiskat
ja de hond is best rustig houd alleen de kitten in de gaten als die voorbij loopt,, maar af en toe dan blaast de kat en denkt de hond dat die wil spelen of iets want dan rennen ze achter elkaar aan en spring ik er ff tussen.. maar verder negeert de hond de kat gewoon.. dus dat zal ook wel goed komen, ik heb vroeger een kater gehad en die moest ook ff wennen dag 2 lagen ze samen in de mand, dus hoop dat dit ook snel zo zal zijn hebben ze bijde een maatje;)
love my animals
Nee. ik kan vanaf hier niet zien wat jij allemaal doet. Ik baseer mij op wat jij schrijft:chantysavina schreef:kijk en dat bedoel ik nou, jij weet ff wat ik de hele dag doe,, uit het raam kijken naar een kitten?? ja tuurlijk dat is 100% waar dus niet.
En voor de rest: veel plezier met je nieuwe kitten. Mij zal je in jouw topics niet meer terugvinden. Vind je niet geloofwaardig.chantysavina schreef: en heb dag en nacht gekeken buiten. Wat moet ik volgens jou doen dan elke sec buiten lopen elke hoeken en gaten kijken? Misschien heb jij daar tijd voor maar ik heb ook nog een gezin waar ik naar moet kijken en ik doe mijn uiterste best om der te vinden...klaar!!
En ik sluit mij bij Annet aan. Je geeft zelf aan dat je gekeken hebt, en vervolgens een nieuwe kitten hebt genomen en nu geen tijd hebt om te zoeken. Als je kind kwijt is, zoek je zeker ook niet en maak je een nieuwe?
Veel plezier met je kitten, ik hoop dat ze niet kwijt raakt, of als ze dat doet, dat ze even wacht tot het lente is. Dan heeft ze meer overlevingskansen tot er iemand komt die wél voor haar wil zorgen. Mij zie je niet meer terug bij jouw 'problemen'.
Veel plezier met je kitten, ik hoop dat ze niet kwijt raakt, of als ze dat doet, dat ze even wacht tot het lente is. Dan heeft ze meer overlevingskansen tot er iemand komt die wél voor haar wil zorgen. Mij zie je niet meer terug bij jouw 'problemen'.
En ik sluit me ook aan bij mijn 2 voorgangers, van mij hoef je ook geen hulp meer te verwachten.
-
- Huiskat
Anne87 schreef:En ik sluit mij bij Annet aan. Je geeft zelf aan dat je gekeken hebt, en vervolgens een nieuwe kitten hebt genomen en nu geen tijd hebt om te zoeken. Als je kind kwijt is, zoek je zeker ook niet en maak je een nieuwe?
hoe kom je der nu weer bij dat ik gestopt ben met zoeken sinds de nieuwe kitten..???
wat is dit allemaal voor een onzin kunnen jullie niet lezen of zo??? pfff heb heir dus echt geen zin in.. zoek wel een andere site waar ze wa vriendelijker zijn en tenminste wel goed lezen voordat ze een oordeel klaar hebben,, bah rare mensen hier EN DAN HEB IK HET ZEER CKER NIET OVER DE MENSEN DIE MIJ WEL NORMAAL TE WOORD HEBBEN GESTAAN EN MIJ ADVIES OP EEN NORMALE MANIER HEBBEN GEGEVEN EN WEL GOED LEZEN WAT IK SCHRIJF!!!
love my animals