Ik heb even hulp nodig van jullie, want ik maak me ongerust

Onze poes Caithlin is eergisternacht met een keizersnede mama geworden van één kitten, er waren twee kittens, maar eentje kwam met een pootje en staartje naar buiten, dus dat is niet goed gegaan.
Gisteren was Caithlin de perfecte mama, ze zorgde enorm goed voor het kitten, het kitten was ook aan het zogen bij haar. Maar gisteravond wilde Caithlin plots alleen maar naar buiten, ze stond steeds te miauwen voor de deur, wij hebben haar natuurlijk niet naar buiten gelaten, ik heb toen wel besloten om de warmtelamp aan te doen bij het kitten, want ik ben bang dat ze anders teveel afkoelde. Caithlin ging dus niet veel naar het kitten toe, alleen als het kitten echt een minuut of 20 bleef schreeuwen dan ging Caithlin naar haar toe. Vanmorgen bedacht ik me, dat Caithlin (een brits langhaar) misschien de warmtelamp wel eens te warm zou kunnen vinden, dus heb de lamp uit gedaan, en waarempel Caithlin ging inderdaad weer naar haar kitten toe, de hele dag heeft ze bij het kitten gelegen, als ik het kitten oppakte om even te wegen, en het kitten begon te schreeuwen, dan miauwde Caithlin ook dat ze het kitten wilde hebben, dus ik dacht dat dit wel goed zou zitten qua verzorging van moeder en haar kitten. Ik heb Caithlin om het uur een beetje kittenmelk laten drinken, dat vond ze helemaal lekker het schaaltje had ze steeds heel snel leeg, overigens deed ik er maar een portie kittenmilk in hoor, en dat kreeg ze om het uur, het viel mij wel al op dat Caithlin de hele dag niets at, nu zijn we vanmiddag ook wel even weggeweest om boodschappen te doen, dus ik dacht dat ze misschien dan wel iets had gegeten, maar ik zie aan het bakje dat ze niets heeft gegeten. Sinds laat in de middag was Caithlin soms ook wat aan het grommen naar het kitten of als ze naar het kitten toe liep. Na vanavond een uurtje of 6 begon Caithlin te spugen, wit slijmerig, ze zit nu sinds een 2 uurtjes al niet meer bij het kitten, ondanks dat het kitten schreeuwt en Caithlin verstopt zich achter de bank, ze heeft nu in totaal 3 keer flink gespuugd. Ik heb net het kitten toch maar zelf kittenmilk gegeven, en nu ligt het kitten onder de warmtelamp te slapen. Ikmaak me zorgen, is dit terecht??? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen/geruststellen, wat kan ik nu nog doen???