Dierenarts kosten naar de woningbouw?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Ingol
Kitten

Dierenarts kosten naar de woningbouw?

Bericht door Ingol »

Hallo hallo,

Anderhalve week geleden had ik hier een topic geplaatst over mijn katertje Moos die ziek was en dierenartsen wisten niet wat er met hem aan de hand was. Hij is er gelukkig weer bovenop gekomen en is weer zijn lieve, soms irritante zelf haha.

Nou is mijn andere kat, Sammie, zondag ook ziek geworden. Precies hetzelfde als Moos: geen eetlust en niet naar de bak gaan/kunnen. Bij ons gingen de alarmbellen weer rinkelen en dus naar de dierenarts gegaan. Ook bij hem konden ze niks raars vinden want hij oogde niet ziek. (bloed)testjes gedaan en ook daar kwam niks uit. Dus weer verder gegaan met het dwangvoederen.

Nou is er de afgelopen 6 weken wel verbouwd bij ons en ik kan me niet voorstellen dat ze iets raars hebben binnen gekregen of iets want dat zou dan te zien moeten zijn in het braaksel en ontlasting en ik weet dat katten stressgevoelige dieren zijn. En hoewel ik elke cent echt voor ze over heb kan ik het niet 1 2 3 betalen omdat ik in de schuldhulp regeling zit. Ik zit dus te denken om de rekeningen bij de woningbouw neer te leggen omdat ik het wel heel toevallig vind dat 2 van mijn katten vlak na elkaar ziek zijn geworden en precies hetzelfde hadden. Heeft iemand heel misschien tips ofzo hier voor??
Ms Maaike
Tijger
Tijger

Re: Dierenarts kosten naar de woningbouw?

Bericht door Ms Maaike »

Dat gaat niet werken, je kunt niet bewijzen dat het door de werkzaamheden komt. Het kan legio andere oorzaken hebben en zolang er niks gevonden wordt in het dier zelf kan je ook niet aantonen dat de schuld bij de woningbouw ligt.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
mittenslief
Tijger
Tijger

Bericht door mittenslief »

het zal wel gewoon een virus zijn en daar kan de woningbouw niets aan doen
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Ik sluit me bij de vorige sprekers aan. Met als toevoeging dat het je eigen keuze is je katten los te laten. En dat je daar risico's mee neemt weet ieder gezond denkend mens. Heeft geen enkele zin de dierenartskosten op de woningbouw te verhalen. Het zou een ander verhaal worden als de woningbouw een portie voor de katten gevaarlijk spul in jouw eigen tuin neer zou leggen.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Ingol
Kitten

Bericht door Ingol »

Ik sluit me bij de vorige sprekers aan. Met als toevoeging dat het je eigen keuze is je katten los te laten. En dat je daar risico's mee neemt weet ieder gezond denkend mens. Heeft geen enkele zin de dierenartskosten op de woningbouw te verhalen. Het zou een ander verhaal worden als de woningbouw een portie voor de katten gevaarlijk spul in jouw eigen tuin neer zou leggen.

En daar zit het hem dus in. Ik heb tijdens de verbouwing mijn katten zo veel mogelijk in een (grote) slaapkamer gezet met eten, drinken, een kattenbak en bedjes met de afspraak dat als ze in die kamer moesten zijn, ze het ff moesten melden want dan zette ik ze in een andere kamer. Is ook te vaak gebeurd dat de heren die afspraken niet nakwamen en gewoon die kamer binnen denderde en aan het werk gingen. Of gewoon op afgesproken dagen niet kwamen of dan kwamen terwijl het niet eens afgesproken was... Ook kreeg ik muur isolatie en door een fout is dat hier in de woonkamer binnen gekomen. Waren heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleine piepschuimballetjes met lijm.
Synemios
Tijger
Tijger

Bericht door Synemios »

Maakt niet uit, je wist dat ze zouden komen, kan niks bewijzen.
Woningbouw zal denk ik zeggen, dan had u ze elders onder moeten brengen.
Proberen kan altijd maar uiteindelijk ben jij degene die goed op moet letten en verantwoordelijk is.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie