Milo heeft stomatitis

Voor vragen over bek, gebit, tandvlees- en kaakaandoeningen bij de kat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door Chiquita98 »

Wat? Ik hoop toch wel dat prins Milo zijn eten krijgt met een gouden lepeltje??
Fijn dat ie weer eet. Dat is het belangrijkste.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door Anne87 »

Uiteraard een gouden theelepeltje. Na elk hapje neemt hij een slokje wijn en daarna dep ik zijn bekje schoon met een zijden servet. Alleen het beste voor mijn prinsjes. ;-)
Shimbalaya

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door Shimbalaya »

Ach Anne, de schrik sloeg me om het hart toen ik jouw topic-titel las.
Wat een ellende voor die arme Milo.
Hier zit er nog eentje te sukkelen met haar bekje, ik geef al 3 weken Gingivit maar tot nu toe zonder resultaat, het is zelfs erger geworden. :-(
Ik hoop voor jullie dat de AB aanslaat en dat een operatie voorlopig uitgesteld kan worden.Fijn dat Milo nu tenminste weer eet, dat is inderdaad het belangrijkste.
Geef Milo een dikke knuffel van mij (en geef Noodle ook maar een knuffel ;-) )
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door Anne87 »

Arme jij en arme Simba! Ik hoop dat het bij haar aanslaat. Anders toch een tripje naar de DA?
Milo eet mondjesmaat. Vanochtend bijvoorbeeld wilde hij wel Schesir (toch?), maar toen ik het hem net weer aanbood, wilde hij het niet. Naja, als er maar wat ingaat.

Zou het dan toch Noortjes-eigen zijn? De DA zei Maine Coons, maar Noren en Maine Coons verschillen niet super veel, toch? En als jij ook al een Noor hebt die ermee sukkelt.
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door Anne87 »

Milo is vandaag gestopt met eten. In totaal is er nog niet één blikje gourmet ingegaan. Andere blikjes hoeft hij ook niet meer. Het maakt niet uit hoever ik het aanleng met water, hij likt er heel kort aan, en laat het dan weer uit zijn bekje lopen. Vanavond (net) was het ergste. Ik heb een blik met aanmaak-kittenmelk uit de kast getrokken dat ik nog had staan van Flo's ziekte. Daar heb ik wat van aangemaakt en met wat moeite 5 ml naar binnen weten te krijgen met een spuitje. Dat ga ik vanavond nog een paar keer herhalen, want dan krijgt hij in ieder geval iets binnen. Morgenochtend bel ik de DA, want dit gaat niet goed.
Katjeknoep
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 nov 2013 18:47
Locatie: Zeist

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door Katjeknoep »

Ooh nee, wat rot zeg! Ik hoop dat er gauw een oplossing komt voor Milo:(
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door Chiquita98 »

Jakkes Anne. Wat sneu voor hem. Hij zal zich niet prettig voelen nu. Drinkt hij dus ook niks meer?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door Anne87 »

Hij drinkt ook heel weinig ja. Helaas.. Ik lengde de gourmet aan met flink wat water dus op die manier kreeg hij veel vocht binnen (vandaar ook dat hij weinig water 'los' dronk, denk ik). Maar goed, die kittenmelk is één deel poeder, twee delen lauwwarm water, dus dan krijgt hij wel weer vocht binnen.
Hij springt en racet en jaagt nog wel en is super actief, dus dat is positief. Als dat anders was geweest had ik de spoeddierenarts al gebeld hoor, maar omdat hij dat nog wel allemaal doet, durf ik het nog wel een nachtje aan te zien.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door nellebel »

succes vandaag met milo, hoop dat hij snel weer gaat eten. arme kerel
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door BloemTetsu »

Getver, succes met je mannetje!
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door Dinky »

Succes bij de DA met Milo!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door Chiquita98 »

Hoe is het gegaan?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door Anne87 »

Geloof het of niet, maar vanochtend wilde Milo weer uit zichzelf eten. Dus toen heeft hij bijna een bakje gourmet op, en vanmiddag en daarnet heeft hij ook weer keurig gegeten. Dus toch maar besloten niet naar de DA te gaan. Heb sowieso voor morgenochtend een afspraak staan, dus dan wacht ik dat af. :) Hij speelt en spint nog steeds, rent achter het laserlampje aan en gedraagt zich druk en als een echte kitten. Ik weet niet waar hij gisteren mee zat, maar vandaag lijkt het weer beter. :) Gelukkig.
Gebruikersavatar
flower1980
Panter
Panter
Berichten: 565
Lid geworden op: 06 aug 2011 20:38
Locatie: Gemeente Zaanstad

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door flower1980 »

Fijn dat je vandaag in ieder geval niet naar de DA hoefde, nu hopen dat alles morgen nog alles goed is.
Groetjes van Roos.

Pootje van Kate. Volg mij in mijn album.
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Milo heeft stomatitis

Bericht door Chiquita98 »

Nou gelukkig maar! Wat gaan ze morgen precies doen?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie