Sinds donderdag avond wilde mijn katertje Moos van 2,5 jaar oud niet meer eten. Eerst dacht ik dat meneer een beetje kieskeurig werd wat voer betreft dus heb het maar gewoon neergezet met de kans dat mijn andere 2 katten het zouden opeten. Ik zou de volgende dag wel een ander merk kopen om te kijken of hij dat wel wilt. Vrijdag merkte ik dat hij wat minder zichzelf was en wat lusteloos was. Ik heb een blikje vlees open getrokken en hij heeft wel wat gegeten maar hij heeft lang niet zo lopen smullen als dat hij normaal deed en heeft zijn bakje ook niet opgegeten. s'Avonds heeft hij een bakje met andere brokjes gekregen maar dit wilde hij ook niet. Toen hebben mijn vriend en ik maar besloten om naar de dierenarts te gaan want ik had ergens gelezen dat als katten niet eten er dan levervetting kan ontstaan. De dierenarts kon ook niks vinden (heeft ook zijn bekje bekeken en niks met zijn gebitje) en heeft ons Hills A/D voer mee gegeven om het te dwangvoederen en ff het weekend aan te kijken. Overigens is het ons ook opgevallen dat hij heel weinig naar de bak ging. Hij was vrijdag avond wel gegaan en heeft een klein plasje gedaan. Wat dat dwangvoer, aangelengd met water, betreft wilde hij dat wel uit zichzelf eten dus daar waren we blij mee. Zaterdag merkte we dat hij zich NOG meer terug trok en dat hij het dwangvoer ook niet meer wilde. Sterker nog, als hij er aan rook kreeg hij kokhals neigingen. Dus moesten we hem toch dwangvoeren. We zijn zaterdag ook voor de zekerheid toch nog even naar de dierenarts geweest en daar 2 uur gezeten. Hij heeft een bloedonderzoek gehad en daar wees niks uit wat zijn niertjes of iets betrof. Daar waren we toch wel een beetje bang voor. Ze voelde wel iets in zijn buikje wat leek op ontlasting. Afijn, wij weer naar huis en ik had nog laxapast en microlax. Vlak voor we hem nog wilde voederen en de microlax wilde geven ging hij naar de bak en er kwam een beetje bruin/groenig diarree uit. We hebben toch de microlax gegeven en een half uur daarna kwam er nog een beetje diarree uit (dit was rond 13:00). Sinds die tijd tot nu weer niet naar de bak geweest en nog steeds niet willen eten en erg lusteloos en terug getrokken. Hij gromt ook als we hem willen aaien en pakken en wil NIKS van eten weten

Ik ben een beetje ten einde raad! Heeft iemand misschien een idee hoe of wat of iemand die dit herkend?