Dankje, eindelijk iemand die zoiets zecht (en een paar anderen)Brittenbolletje schreef:
ik vind het vervelend voor je dat je er mee zit. ben super blij dat je om de kittens en katten geeft en je zorgen maakt.
je kan ook kijken als je weet wie normaal dat mais eraf haalt nog even wilt wachten zodat jij iets meer tijd hebt om stappen te ondernemen.

Maar dat maïs kunnen we niet later laten omrijden, die boeren in onze buurt zijn namelijk kattenhaters... Als ik zoiets zou uitleggen zouden ze gaan lachen... Maar je kunt niet zomaar door die maïs gaan en ze zoeken, die maïs is net een combi tussen een moeras en een regenwoud (klinkt raar maar waar)
De meesten hebben gezecht dat ik de natuur zijn gang moest laten gaan, maar ik twijfel of dat de beste oplossing is. Ik ga voorlopig proberen de grootste weg te houden van de mama en wachten, als er word gevochten eender waar op ons terrein (daarrond licht snelweg daar durven ze niet) dan horen we dat, dus dan gaan we meteen kijken. Dierenambulance ga ik misschien wel doen, maar hopen dat ze niet dood gaan van de schrik... Je kunt alleen 10 meter dicht vij hun komen als ze echt niet opletten of slapen... (Heel soms zitten ze samen met de mama aan de deur, het kleinste nest is zo schattig ze hebben een mini lichaam en groot hoofdje hehe)
En dat over "die kat van 2 maanden kan onmogelijk al zo. Groot zijn" het verbaast me ook heel hard, maar zoals ik al zei die moederkat is echt heel klein.