HELP ! IK BEN RADELOOS ! MIJN KAT PLAST BIJ DE VOORDEUR!
Re: HELP ! IK BEN RADELOOS ! MIJN KAT PLAST BIJ DE VOORDEUR!
Hier wordt de kattenbak dagelijks een keer uitgeschept, dat zou ik jou dan ook aan willen raden om te doen (denk aan pedaalemmer zakjes ofzo naast de kattenbak zodat je niet met de hele bak hoeft te slepen).
Daarnaast inderdaad de buitendeur heel goed schoonmaken en goed op blijven letten (ook blaas problemen kunnen namelijk leiden tot wildplassen)
Daarnaast inderdaad de buitendeur heel goed schoonmaken en goed op blijven letten (ook blaas problemen kunnen namelijk leiden tot wildplassen)
Ik schep de kattenbak meestal ook 1x per dag uit (soms 2x)
Ik sleep nooit met de bak!! Heb zo'n poepschepje bij de dierenwinkel gekocht en gebruik dat om de poepjes/ plasjes te verzamelen. Leg ze dan op t blik van een handveger/blik en gooi t zo in de groene kliko! ^^
Ik sleep nooit met de bak!! Heb zo'n poepschepje bij de dierenwinkel gekocht en gebruik dat om de poepjes/ plasjes te verzamelen. Leg ze dan op t blik van een handveger/blik en gooi t zo in de groene kliko! ^^
Semmie, valentijn & doedel
*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
-
- Kitten
Heey ! Bedankt over de tips over het steriliseren ik maak zsm een afspraak! Ik heb trouwens de voor-
Deur schoongemaakt en de kattenbakken verplaatst naar een vrije kamer die leeg staat. En de gang
Is nu verboden terrein .. Het ging de eerste paar dagen goed .. Maar nu plast ze weer naast de bak! Ik
Word er niet goed van ! Haha ik blijf rustig maar ik ga ze nu echt zsm laten behandelen!
Anders ben ik echt genoodzaakt om er een weg te doen! Ik en mijn vriend werken allebei fulltime
En hebben geen tijd dus om 3x per dag die bak uit te scheppen. Daarom verschoon ik ze ook zo vaak en schep ik zoveel mogelijk zodra ik thuis ben en of de deur uit ga
Deur schoongemaakt en de kattenbakken verplaatst naar een vrije kamer die leeg staat. En de gang
Is nu verboden terrein .. Het ging de eerste paar dagen goed .. Maar nu plast ze weer naast de bak! Ik
Word er niet goed van ! Haha ik blijf rustig maar ik ga ze nu echt zsm laten behandelen!
Anders ben ik echt genoodzaakt om er een weg te doen! Ik en mijn vriend werken allebei fulltime
En hebben geen tijd dus om 3x per dag die bak uit te scheppen. Daarom verschoon ik ze ook zo vaak en schep ik zoveel mogelijk zodra ik thuis ben en of de deur uit ga
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ik werk ook fulltime - ik heb er geen probleem mee minstens 5 keer per dag alles uit de bakken te scheppen.
Geloof me, een groot deel van je probleem kan er in zitten dat ze de bakken niet schoon genoeg vinden.
Katten zijn heel reine dieren.
Geloof me, een groot deel van je probleem kan er in zitten dat ze de bakken niet schoon genoeg vinden.
Katten zijn heel reine dieren.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
- Chiquita98
- Tijger
Wat een rare redenering om een bak weg te doen? Hoe minder bakken hoe viezer deze worden. Ik heb ook 5 bakken en ik schep ze zo uit. In alle bakken zit iets en blijven daardoor schoner
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Ze bedoelt de kat, niet de bak...
Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
- Chiquita98
- Tijger
HELP ! IK BEN RADELOOS ! MIJN KAT PLAST BIJ DE VOORDEUR!
Oh nou dat vind ik ook raar. Eerst maar het da bezoek afwachten.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Ik heb een kater die ook niet op een bak gaat waar iets in ligt, alleen hij miauwt dan en dan weet ik genoeg.
Ook wil hij niet op bakken waar een klepje voor zit, mijn meiden zijn erg makkelijk, dus wij hebben overal de klepjes uitgehaald en 4 bakken staan voor 3 katten.
Ze gebruiken er 2 het meest en die maak ik elke dag volledig schoon, als ik iets zie liggen of Oscar miauwt haal ik het eeg, de andere 2 schep ik uit en doe ik om de dag volledig.
Geen plaskatten hier.
Ook wil hij niet op bakken waar een klepje voor zit, mijn meiden zijn erg makkelijk, dus wij hebben overal de klepjes uitgehaald en 4 bakken staan voor 3 katten.
Ze gebruiken er 2 het meest en die maak ik elke dag volledig schoon, als ik iets zie liggen of Oscar miauwt haal ik het eeg, de andere 2 schep ik uit en doe ik om de dag volledig.
Geen plaskatten hier.
Luna & Lizzy(13) Timmy, Indy & Tommy(8)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Groetjes, Denise
ik ga er altijd vanuit dat een kat niet voor de lol langs de bak plast. dus de kat om die reden wegdoen lost het probleem voor het beestje niet op.
ik maak de bak schon voor het werk, na het werk en voor ik naar bed ga. dit zijn ook de momenten dat ik de brokken bijvul.
ik maak de bak schon voor het werk, na het werk en voor ik naar bed ga. dit zijn ook de momenten dat ik de brokken bijvul.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Ben het wel eens met Wendy,
Een kat plast niet zonder reden naast de bak.
Voor mij is een wildplas kat ook geen reden hem of haar weg te doen.
Het ging dus een paar dagen goed, wat was er dan behalve het verplaatsen anders dan op het moment dat het weer begon?
Laten ze elkaar met rust als ze naar de bak gaan? Misschien helpt het om 3 bakken op verschillende plaatsen te zetten.
Ik probeer mee te denken.
Een kat plast niet zonder reden naast de bak.
Voor mij is een wildplas kat ook geen reden hem of haar weg te doen.
Het ging dus een paar dagen goed, wat was er dan behalve het verplaatsen anders dan op het moment dat het weer begon?
Laten ze elkaar met rust als ze naar de bak gaan? Misschien helpt het om 3 bakken op verschillende plaatsen te zetten.
Ik probeer mee te denken.
Luna & Lizzy(13) Timmy, Indy & Tommy(8)
Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
- Chiquita98
- Tijger
Ik lees nergens dat je al naar de dierenarts bent geweest. Eerst het medische uitsluiten. Ook omdat je zegt dat ze veel drinken. Echt meteen naar de da en niet blijven gissen!
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Ze zegt al zo snel mogelijk afspraak te maken voor sterilisatie. Ik zou dan ook zeker dit probleem aanstippen, wellicht dat ze dan eerst de urine willen controleren op blaasontsteking/blaasgruis.
- Chiquita98
- Tijger
Ja Mirjam voor sterilisatie. Maar wie zegt dat dit het probleem is? Inmiddels 5 dagen verder en bij een plasprobleem naast de bak was ik allang heen geweest. Zeker omdat dit probleem er al langer is
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Ja ik ook zeker hoor Thea! Katten zijn schone dieren dus doen dat echt niet zomaar....
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Je begint je topic met "help" - als je geholpen wilt worden bij dit probleem raad ik je aan er ook wat voor over te hebben. Als medische oorzaken zijn uitgesloten, is een eerste vereiste, veel vaker de bakken schoonmaken. Dat hoeft echt niet veel tijd te kosten, dat plan je gewoon in je dagelijkse rituelen.
Voor ik naar mijn werk ga doe ik alle bakken en de twee favo - bakken zelfs nog een tweede keer.
Voor ik naar mijn werk ga doe ik alle bakken en de twee favo - bakken zelfs nog een tweede keer.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda