Hoeveel eet een kitten van 14 weken?
Re: Hoeveel eet een kitten van 14 weken?
Dat klinkt dan bijna als een minder goede lading makreel? Wel heel typisch omdat die van jou het anders wel eten Anne. Dinky liet laatst wel een keer eend staan (volgens mij haaksbarf ipv tinlo) maar die had te lang in de vriezer gelegen (was ook beetje wit uitgeslagen dus mijn fout, maar ik portioneer het dan ook in porties van 50 gram en heb slechts 1 poes en deze was onderop gekomen na nieuwe rol portioneren
)

Nou dat kan niet anders of het moet aan de makreel gelegen hebben anders is het wel erg toevallig. Cerná at het gisteren trouwens wel op (nu Cochi niet meer leeft is zij het vuilnisvat
).
Ik weet nu ook een adres voor Carnibest en ik weet dat Pet's Place Tinlo verkoopt dus misschien verkopen ze ook wel andere merken. Ik heb trouwens ook eend in het vriesvak liggen (oranje etiket).
Vanmiddag hadden de kittens gegeten, vervolgens kregen Cerná en Amber (Noa en Milka krijgen nooit wat) en Amber kreeg Gourmet-mousse slobber op de eettafel. Laila, die beneden was, ruikt dat toch (hoe???), vliegt naar boven, op tafel en op Ambers schoteltje. Moet je net bij Amber zijn........die geeft de kleine een lel zodat ze bijna van tafel vliegt. Weer wat geleerd: met Amber valt niet te spotten!

Ik weet nu ook een adres voor Carnibest en ik weet dat Pet's Place Tinlo verkoopt dus misschien verkopen ze ook wel andere merken. Ik heb trouwens ook eend in het vriesvak liggen (oranje etiket).
Vanmiddag hadden de kittens gegeten, vervolgens kregen Cerná en Amber (Noa en Milka krijgen nooit wat) en Amber kreeg Gourmet-mousse slobber op de eettafel. Laila, die beneden was, ruikt dat toch (hoe???), vliegt naar boven, op tafel en op Ambers schoteltje. Moet je net bij Amber zijn........die geeft de kleine een lel zodat ze bijna van tafel vliegt. Weer wat geleerd: met Amber valt niet te spotten!
Haha goed zo Amber, leer ze maar dat er grenzen zijn
Ach zo hoef ik maar een pakje kip uit de koelkast te pakken of dinky staat naast me mij vragend aan te kijken, bij ander vlees blijft ze liggen waar ze ligt, tenzij ik het bakje met haar kvv pak want dan krijg ik er heel concert bij 

Even tussendoor over die makreel... Ik ben vandaag bij de Pet's Place Wageningen geweest, waar ik dit vaak haal, en heb het verhaal verteld. Zij raadden mij aan even een berichtje naar Tinlo te sturen (net gedaan), omdat je dan vaak vervangende rollen krijgt, of je geld terug. Misschien ook een idee voor jullie? Hoe meer mensen een berichtje sturen, hoe groter de kans dat ze er wat mee doen, tenslotte.
Doe ik, al heb ik geen vergelijk want de kittens hadden dit nog nooit gehad dus ik weet niet of ze het überhaupt wel lusten.
Eergisterenavond nog weer wat aan Cerná gegeven, maar die wees het nu ook af (de nieuwigheid was er af).
Eergisterenavond nog weer wat aan Cerná gegeven, maar die wees het nu ook af (de nieuwigheid was er af).