Ze wordt qua leeftijd geschat op 1 jaar en 2 a 3 maanden. Zit een katje dan nog in de pubertijd of is het heel normaal dat ze dan nog zo 'speels' zijn? De mevrouw waar ze vandaag komt, zegt dat ze haar kittentijd wat aan het inhalen is. Ze is jong zwanger geworden, gedumpt met haar kittens en vervolgens zijn ze door omstandigeheden los van elkaar geplaatst, ze heeft dus niet bij haar kittens kunnen zijn, dat is natuurlijk erg treurig. Toen ze binnenkwam in haar pleeggezin was ze dan ook echt een soort van depressief, uitgehongerd, uitgeput en heeft dagen achtereen geslapen. Door de goede zorgen daar is langzaam opgeknapt en uitgebloeit tot een energiek beestje en dat is super fijn!
Maar zou dat kunnen, dat ze haar kittentijd een beetje aan het inhalen is? Ik heb daar niet zoveel verstand van, ik heb zelf nooit kittens gehad, altijd wat oudere katten.
Uiteraard kan het ook gewoon plaatbepaling etc. zijn en misschien maakt het ook niet zoveel uit wat het is, we moeten het nou eenmaal zo goed mogelijk begeleiden, maar het helpt misschien als we wat beter snappen wat voor een gedrag het is.
Ik zei al gekscherend; dan nog maar een kitten erbij, kunnen ze elkaar vermaken, maar dan heb ik ook gelijk een echtscheiding erbij, denk ik

Maar we willen echt graag dat dit gaat lukken, want het is een moppie en beetje leven in de brouwerij is ook niet weg...!