Nu hebben ze het dus toch gekregen, Dawn en Jiraiya zijn er allebei mee besmet

Nu heb ik gelezen dat het kan komen omdat ik het met me mee heb gedragen, maar aangezien dat meisje daar woont en hier vaak komt kan het zijn dat zij het ook heeft overgedragen op mijn katten.
Zij is de schoondochter van een vrouw waar mijn vriend en ik heel erg close mee zijn, en die is net geopereerd, dus we wouden vandaag bij haar op ziekenbezoek gaan. Totdat me ineens te binnen schoot dat dat meisje daar dus heel vaak komt en die vrouw heeft ook katten. Het kan dus zo zijn dat die katten het ook hebben gekregen van dat meisje.
Dawn en Jiraiya zijn inmiddels aan de beterende hand, maar ze zitten nog wel aan de antibiotica.
Nu is mijn vraag: kan ik veilig bij die vrouw op ziekenbezoek, ondanks dat daar waarschijnlijk ook de niesziekte in de lucht hangt? Of is dat gevaarlijk en kunnen mijn katten dan gelijk weer een terugval krijgen..?
Sorry voor het verwarrende verhaal, maar ik hoop echt dat jullie me hier mee kunnen helpen.. Want natuurlijk ga ik er niet op bezoek als het mijn katten weer een terugval kan geven!