3de poes erbij...

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
angie_jt84
Huiskat
Huiskat

3de poes erbij...

Bericht door angie_jt84 »

Hoi allemaal,

Ik zal het proberen kort te houden. Ik heb 6 jaar geleden een kitten gekregen (haillie). Wij hebben toen een andere kitten er na een half jaar bij hehaald (aris). Ik ben uiteindelijk bij mijn toemalige vriend weggegaan. Aris was echt mijn poes. Toen ik weg was wilde zij niks van mijn ex weten. Zij plaste en poepte op de bank, at niet meer en wilde niet meer thuiskomen. Ik woonde toen ergens waar ik geen huisdieren mocht hebben. Ik heb haar toch opgejaald omdat het zo slecht met haar ging (wel in angst dat ik mijn huis werd uitgezet maar ja). Ik heb haillie toen niet meegenomen omdat zij graag buiten komt en het met haar super ging. Zijis toen helaas weggelopen. ( ik denk dat dat was omdat ze aris ging zoeken maar ik kan het fout hebben natuurlijk :)). Zij is toen een jaar weggeweest. Mijn ex had toen net een kitten die hij net had laten inenten toen ik gebeld werd door de dierenarts dat ze onze poes hadden gevonden. Het lijkt me duidelijk dat we haar graag terug wilden. Zij zou bij mijn ex blijven wonen. Hij heeft een katertje van nu inmiddels 1 jaar waar haillie constant naar blaasde en gromde. Hij heeft volgens mij ook niet zijn kst laten castereren. Om een lang verhaal kort te maken heeft hij haar dus hier gebracht. Zij herkent naar mijn idee aris wel. Maar wij hadden ook een maatje voor aris gehaald waar ze dikke mik mee is. ( was ewn kitten). Nu komt het euvel ik heb haillie sinds zaterdag ( heeft al een wegloop poging gedaan, gelukkig na een dag teruggevonden). Eerst was het veel blazen enzo. Het is nu
Kattebeest
Tijger
Tijger

Re: 3de poes erbij...

Bericht door Kattebeest »

Je berichtje is nog niet af, of ben ik te snel ;-) ?

Even samenvatten: Haillie en Aris zijn na lange tijd weer bij elkaar en er is een kitten die Haillie nog niet kent. Haillie heeft binnen een week al een weglooppoging gedaan. Denk dat je iets wilde schrijven over omgangsvormen Aris-Haillie-kitten? Allemaal dames?
Nancy

Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
angie_jt84
Huiskat
Huiskat

Sorry de helft van het bericht is weggevallen..het is nu dus tolereren.. En af en toe blazen als ze te dicht bij komen..ja het zijn allemaal dames..
angie_jt84
Huiskat
Huiskat

Dit moest er nog bij:

heeft al een wegloop poging gedaan, gelukkig na een dag teruggevonden). Eerst was het veel blazen enzo. Het is nu meer tolereren maar als het te dicht bij komt blazen. Denken jullie drieën nog vriendinnen gaan worden met z'n drieen? aris blaast ook naar haillie als ze echt naast haar gaat zitten...

S.p aris is een onzekere timide poes. Sfinx ( de jongste is nieuwsgierig en wil wel maar is ook een bangepoeperd. Haillie is voor niks en niemand bang. Ligt graag bij mensen en heeft graag aandacht en is ook de grootste en oudste..

Mijn excuus voor het lange verhaal... En de spelfouten maar mijn tel heeft geloof ik een eigen wil :)
mittenslief
Tijger
Tijger

Bericht door mittenslief »

dames zijn moeilijk samen te plaatsen.....nogal kattig zeg maar.....je moet het gewoon op zijn beloop laten en dan zal de tijd het leren of je beter kan herplaatsen of het gaat helemaal goed
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
angie_jt84
Huiskat
Huiskat

Hoeveel tijd moet ik het geven ongeveer?? Want als ze elkaar alleen toleren en verder niks vind ik het ook zielig..
Plaats reactie