Behoeften tussen kater en poes

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Aysenur_B
Kitten

Behoeften tussen kater en poes

Bericht door Aysenur_B »

Goedendag allemaal,
Ik ben zeer tevreden over de site en kom zo eens langs om te lezen :)

Laat ik maar beginnen ik heb een Turkse Angora 1,5 jaar oud gecastreerd.
Nu ben ik van plan om een tweede kat bij te nemen voor hem, zodat hij een speel en praat kameraad heeft naast ons natuurlijk.
Ik wil als tweede graag een poes nemen en mijn vraag is mocht ik een poes (gesteriliseerd) erbij nemen zouden ze dan hun (seksuele) behoeften in het openbaar doen?
Bijvoorbeeld in de woonkamer tussen ons allemaal in :P
Natuurlijk zijn het dieren en hebben ze hun eigen behoeftes en momenten, maar wat ik wist van katten dat het zeg maar dieren waren die zich zouden kunnen schamen en niet bij veel mensen hun behoeften zouden doen.
Voor mij is het niet zo'n groot probleem maar sommige familieleden zouden het niet prettig vinden als ze het ineens zouden doen in de woonkamer.
Ik weet dat ik het kan voorkomen door een kater ernaast te nemen ipv een poes, maar ik zou ook heel graag een meisje erbij willen hebben :grin:

Ben benieuwd naar de antwoorden want ik wil dolgraag een poes ernaast maar mocht het niet anders tja dan een katertje erbij die net zo veel zou knuffelen en verwennen natuurlijk :)

(Ik weet niet of bij de juiste topic ben, zo niet excuses daarvoor)

Groetjes,

Aysenur en Aslanpasa
Aslanpasa Turkse Angora 2,5 jaartjes <3 En Boncuk een lieve speelse dame van 2,5 maandjes <3
mittenslief
Tijger
Tijger

Re: Behoeften tussen kater en poes

Bericht door mittenslief »

een geholpen poes heeft absoluut geen behoeftes mees hoor...dus sex in de woonkamer hoef je niet te verwachten hihi
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
eveline1982
Tijger
Tijger

Bericht door eveline1982 »

Als beide dieren op tijd zijn gecastreerd is de kans op sex in de woonkamer minimaal hoor ;) . Houd er wel rekening mee dat poesjes soms een beetje feller kunnen zijn, naar soortgenoten dan katers.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Turkse Angora poesjes - tenminste die van mijn dochter - zijn heel makkelijk en accepteren volwassen nieuwe katten zonder problemen.
Mijn dochter heeft twee Turkse Angora's (6=kater en 7=poes) en twee zwarte HTK's van 13 jaar.
De twee zwarte jongens zijn er apart van elkaar bijgekomen, Mucho uit het asiel en Boris was alleen overgebleven bij mijn andere dochter, nadat zijn vriend was overleden.
Ze werde beide heel makkelijk geaccepteerd. Beide ouder dan 10.

Verder sluit ik me aan bij de vorige uitspraken, gecastreerde katten hebben geen sex normaal gesproken. Al zijn er zeldzame uitzonderingen.
Ze zullen wel eens voor de lol op elkaar rijden misschien. Maar dat doen 2 katers ook wel.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Bericht door Brittenbolletje »

Die hebben geen seks samen.
Aysenur_B
Kitten

Bericht door Aysenur_B »

dankjewel allemaal voor de berichten! ;)
Ik Ben opgelucht dat ik gerust voor een poes kan gaan :)
Ik dacht laat ik het maar voor de zekerheid toch even navragen voor het geval dat :)
Aslanpasa Turkse Angora 2,5 jaartjes <3 En Boncuk een lieve speelse dame van 2,5 maandjes <3
Plaats reactie