Kat likt aan plastic
Kat likt aan plastic
Mijn oudste kat die likt altijd aan plastic en of dat nou boodschappentasjes, boterhamzakjes etc zijn, hij doet het bij alles als het maar plastic is.
Waarom doen ze dat?
Waarom doen ze dat?
Re: Kat likt aan plastic
Waarom ze het doen weet ik ook niet,waarschijnlijk vinden sommige katten het gewoon lekker.
Mijn kat heeft ook zo'n tik met plastic.
Alles aflikken wat van plastic is en iedere keer als er een plastic boodschappentas op de grond ligt moet ze er meteen op gaan zitten. Volgens mij vindt ze dat ritselende geluid erg leuk.
Mijn kat heeft ook zo'n tik met plastic.
Alles aflikken wat van plastic is en iedere keer als er een plastic boodschappentas op de grond ligt moet ze er meteen op gaan zitten. Volgens mij vindt ze dat ritselende geluid erg leuk.
Daarom vinden ze het dus lekker:zie onderstaande link
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 24&t=26256
Je poes is volwassen geworden, is zij al gecastreerd? Het kan nl zijn dat ze door rondvliegende hormonen, ander gedrag gaat vertonen. Als zij al is gecastreerd heb je kans dat ze, door het volwassen worden, steeds meer eigen plekjes gaat zoeken en niet meer als een baby aan "mamma" klit. Mijn katten willen de ene keer ook heeeeeel erg graag de slaapkamer in, en de andere keer kijken ze niet op of om als ik naar boven ga. Zou me dus niet al te druk maken, als ze lekker eet, drinkt en speelt zal het wel mee vallen 

- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Maria ik zie niet helemaal wat dat te maken heeft met aan plastic likken........
Ik zie het als een soort tic - mijn Thijs doet het ook, intensief plastic likken als hij de kans krijgt.
Ik zie het als een soort tic - mijn Thijs doet het ook, intensief plastic likken als hij de kans krijgt.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
- BillyJean
- Jaguar
- Contacteer:
Bowie deed dat ook inderdaad, die was er ook dol op. Beet er ook altijd gaatjes in.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
- Kattebeest
- Tijger
Dit bericht is van Eveline, in een ander topic geplaatst (Poes komt niet meer bij me slapen). Heel vreemd dat het hier geplaatst is onder een andere naammariasam schreef:Je poes is volwassen geworden, is zij al gecastreerd? Het kan nl zijn dat ze door rondvliegende hormonen, ander gedrag gaat vertonen. Als zij al is gecastreerd heb je kans dat ze, door het volwassen worden, steeds meer eigen plekjes gaat zoeken en niet meer als een baby aan "mamma" klit. Mijn katten willen de ene keer ook heeeeeel erg graag de slaapkamer in, en de andere keer kijken ze niet op of om als ik naar boven ga. Zou me dus niet al te druk maken, als ze lekker eet, drinkt en speelt zal het wel mee vallen

Nancy
Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
- eveline1982
- Tijger
Tis ook wel een super tekst he 

The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Nog vreemder is dat het bericht direct onder mijn bericht is geplaatst door iemand die ook Maria heet.Kattebeest schreef:
Dit bericht is van Eveline, in een ander topic geplaatst (Poes komt niet meer bij me slapen). Heel vreemd dat het hier geplaatst is onder een andere naam.
Ik neem aan dat Dinie dan ook de andere Maria bedoelt.

We hebben wel vaker van dit soort rare dingen meegemaakt. Posters die maar één post maken, en dat is dan een kopie van een post uit een ander topic. Typisch.
Anyway, ik heb wel eens gehoord dat er op plastic tassen een vetlaagje zit, en dat ze dit vet erg lekker vinden. Daarom likken ze aan tassen. Het schijnt niet heel erg veel kwaad te kunnen (als ze er maar niet op kauwen en dus stukjes door kunnen slikken), maar je kunt het beste de hengsels van de plastic tas kapot scheuren of knippen. Hierdoor kan de kat zichzelf niet verhangen of verstikken in de hengsels.
Anyway, ik heb wel eens gehoord dat er op plastic tassen een vetlaagje zit, en dat ze dit vet erg lekker vinden. Daarom likken ze aan tassen. Het schijnt niet heel erg veel kwaad te kunnen (als ze er maar niet op kauwen en dus stukjes door kunnen slikken), maar je kunt het beste de hengsels van de plastic tas kapot scheuren of knippen. Hierdoor kan de kat zichzelf niet verhangen of verstikken in de hengsels.
Shimbalaya schreef:Daarom vinden ze het dus lekker:zie onderstaande link

Bij mij likken ze niet aan plastic (ik heb niet zulke rare katten
), maar Noa is verslaafd aan lijm. Leg ik een dichte enveloppe ergens neer, dan wordt hij door haar helemaal open gelikt (hebben we de post eenmaal open gemaakt dan gaan enveloppen onmiddellijk weg want anders wordt hij helemaal afgesabbeld), Milka likt aan keuken- en aanrechtkastjes en Cerná likt mijn handen die ik net heb ingevet, weer helemaal af (wanneer ze de kans zou krijgen).
Alleen Amber heeft geen tic.

Alleen Amber heeft geen tic.