Kat gromt bij spelen, help?
- eveline1982
- Tijger
Re: Kat gromt bij spelen, help?
Als je zoiets geeft zou ik het in de tuin of balkon geven, als dat mogelijk is. Mijn vader gaf het aan zijn oude kat en in de woonkamer. Ik had regelmatig een snaveltje of pootje op me arm geplakt bleghh hahah. Maar wel een enorm goed idee van Paula! En ze mogen ze geloof dagelijks hebben 

The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Tamme muizen (uit de vriezer) worden niet door alle katten gegeten wat ik op barfplaats heb gelezen (terwijl sommige dan wel wilde muizen eten). Als het even kan zou ik dus eerder voor eendagskuiken gaan dan voor muis 

Nou, er liggen nu twee kuikens te ontdooien onder in de keuken.
Heb de katten ook even laten snuffelen ter kennismaking... Sevi vond het heel interessant ruiken, maar verder leek hij het niet goed te weten.
Dasca (degene die zo gromt dus) snuffelde twee keer en greep toen het kuiken en wilde er gelijk mee vandoor gaan, haha. Ik geloof dat dat wel goed komt :P
Sevi denk ik dat hij het minder leuk gaat vinden, die zit al te mutsen met de 'knapperige' staartjes van gepelde garnalen (die vinnetjes lust hij niet), terwijl Dasca ze wel altijd oppeuzelt.
Heb de katten ook even laten snuffelen ter kennismaking... Sevi vond het heel interessant ruiken, maar verder leek hij het niet goed te weten.
Dasca (degene die zo gromt dus) snuffelde twee keer en greep toen het kuiken en wilde er gelijk mee vandoor gaan, haha. Ik geloof dat dat wel goed komt :P
Sevi denk ik dat hij het minder leuk gaat vinden, die zit al te mutsen met de 'knapperige' staartjes van gepelde garnalen (die vinnetjes lust hij niet), terwijl Dasca ze wel altijd oppeuzelt.