Gaat het een goed, is er iets anders weer. Screamy heeft aan zijn linker voor pootje aan 1 van zijn kussentjes een wondje. vorige maand bij de dierenarts geweest. (alweer pfff). Nagekeken. Korstje verwijdert en volgens hem zat er een klein vuiltje in. Nu een maand later is het kussentje weer 2 x opengegaan waardoor ik mijn huis vol bloed heb. Mijn banken, bed, enz. overal bloedvlekjes. Nu wil de dierenarts er wel naar kijken maar alleen onder verdoving. omdat hij ander er niet goed naar kan kijken zegt hij. Gaat weer 125 euro kosten.
Voor iemand met een wia uitkering ben ik echt de (sorry) lul financieel met pech. Ben het laatste jaar wel 600 euro aan DA kosten kwijt. Het moet stoppen. Mijn kat is alles voor me maar al mijn geld wat ik soms extra heb is allemaal op op het moment.
Door mijzelf laat de kat goed zich nakijken onder het pootje. ik zie op 1 kussentje een plekje wat hij steeds weer openmaakt. Ik weet niet wat ik moet doen. Als het blijft moet ik naar de DA maar deze wordt ook slapend rijk zo. Als je toch hiervoor al eens bij hem bent geweest kan hij toch niet zeggen dat ik moet blijven betalen. Hij kan toch ook zonder verdoving er nog eens naar kijken of het verbinden.
Statistisch heb ik echt meer pech met mijn mannetje dan de gemiddelde mens met een huisdier. En DA hakt er het laatste jaar echt hevig in. Ik wordt er depressief van.
Ik heb er nu een pleister opgedaan en kijk het nog even aan. maar ik voel al aan mijn water dat het pootje steeds weer terugkomt.
Zijn er hier meer mensen die dit herkennen en eventueel gehad hebben? Ik mag graag feedback krijgen.. Dank jullie weer.

miaaaauw..