mijn kat verstijfde

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
rickschutte
Kitten

mijn kat verstijfde

Bericht door rickschutte »

hallo,
mijn kat is nog geen 10 minuten voor het eerst verstijfd, hij is in maart 3 geworden
ik wou de kat oppakken en op mijn schoot zetten, toen hij op mij schoot was versijfde en ging hij ong 10 seconden door het dolle heen ik weet het niet zeker maar ik denk dat hij een soort van toeval had?
en nu is hij heel erg bang wat hij normaal nooit is, hij verzet zijn pootjes heel voorzichtig.
ik heb er zelf nog een aardige snee aan over gehouden maar dat maakt op dit moment niks uit.
weet iemand wat dit is of kan zijn.

heel erg bedankt, Rick
Dinky
Tijger
Tijger

Re: mijn kat verstijfde

Bericht door Dinky »

Epilepsie? Hersenbloeding? Ik weet het niet...
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
rickschutte
Kitten

Bericht door rickschutte »

hij ging net weer beetje door het dolle heen alleen dit keer verstijfde hij niet
misschien is hij ergens bang van geworden? hij staart nu een beetje in het rond en blijft op 1 plek zitten
eveline1982
Tijger
Tijger

Bericht door eveline1982 »

Denk toch dat het iets in het koppie is (hersenbloeding oid), dan kunnen ze ook schrikkerig reageren, denk dat je beter de dierenarts kan bellen.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Plaats reactie