voer.
voer.
Hoi,
Ik weet dat deze vraag vaker gesteld is.
Ik heb een kitten van 4 maanden. En zit een beetje te kijken wat voor voer ik haar wil geven.
Ik weet dat iedereen Rc en hills aanraden. Alleen vind ik dit iets te prijzig.
Zelf zit ik te twijfelen aan purina one of perfect fit.
Op dit moment geef ik haar het huis merk van discus, maar heb er zelf niet echt een fijn gevoel bij omdat de medewerker me dit echt aan smeerde.
Heeft iemand ervaring bij deze voer?
Ik weet dat deze vraag vaker gesteld is.
Ik heb een kitten van 4 maanden. En zit een beetje te kijken wat voor voer ik haar wil geven.
Ik weet dat iedereen Rc en hills aanraden. Alleen vind ik dit iets te prijzig.
Op dit moment geef ik haar het huis merk van discus, maar heb er zelf niet echt een fijn gevoel bij omdat de medewerker me dit echt aan smeerde.
Heeft iemand ervaring bij deze voer?
- eveline1982
- Tijger
Re: voer.
Geen ervaring mee, maar als je een betaalbaar en toch redelijk goed voer wilt kopen moet je eens kijken bij zooplus, daar verkopen ze bozita feline. Boven de 20 euro is het gratis bezorging.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Ik zou inderdaad ook eens rond gaan kijken op zooplus want daar heb je enorm veel keuze, ook wat goedkopere brokken dan RC en Hills
En heel handig hebben ze daar ook de prijs per kilo staan bij het voer wat het makkelijk maakt om prijzen te vergelijken.
@Eveline: Dat hebben ze een tijd terug verhoogd van 19 euro naar 25 euro wat betreft gratis verzending

@Eveline: Dat hebben ze een tijd terug verhoogd van 19 euro naar 25 euro wat betreft gratis verzending

welkom op het forum!vanniej schreef: Alleen vind ik dit iets te prijzig.
Heeft iemand ervaring met dit voer?
met kittens kun je niet voorzichtig genoeg zijn, organen zijn nog niet uitontwikkeld en je hebt binnen de kortste keren bv diarree en een forse dierenartsen-rekening.
daar gaat al het geld dat je uitgespaard hebt..
op het forum hebben we goeie ervaring met RC kitten en dat zou ik naast af en toe wat rauwe verse kip geven. en zorgen dat ie goed drinkt..!

- eveline1982
- Tijger
Ik kwam erachter toen ik net, kattensnoepjes, ging bestellen! Neppers 
Ik dacht ook altijd dat ze ziek zouden worden van rauwe kip, maar het gaat erin (en blijft erin
) als zoete koek! We kunnen tegenwoordig niet meer normaal kip snijden, want dan staan er min 2 katten te gillen naast en op het aanrecht hihi. Zou het niet te vaak geven, maar afentoe is een stukje vinden ze heerlijk, en is nog is goed voor de tandjes ook 

Ik dacht ook altijd dat ze ziek zouden worden van rauwe kip, maar het gaat erin (en blijft erin

The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Je moet het inderdaad niet te vaak geven. Hun dieet wordt ook te eenzijdig als dat gebeurt. Maar hier krijgen ze toch wel elke week of elke twee weken een stuk rauwe kip, filet of bout. Dat zijn stukken waar ze op moeten scheuren en kauwen, waardoor hun tandjes schoon slijten.
-
- Tijger
Ik dacht ook altijd rauwe kip is gevaarlijk
naar nee dus een inderdaad ik kan de kip ook niet meer snijden zonder een agressieve gizmo naast mij
caya moet er niks van weten die staat er wild naast te miauwen maar eet t niet
ik geef ongeveer 1 X in de week als ik nasi maak en stukje rauwe kip kan ik door met snijden en gizmo is lekker de kip aan t vermoorden
naar nee dus een inderdaad ik kan de kip ook niet meer snijden zonder een agressieve gizmo naast mij
caya moet er niks van weten die staat er wild naast te miauwen maar eet t niet
ik geef ongeveer 1 X in de week als ik nasi maak en stukje rauwe kip kan ik door met snijden en gizmo is lekker de kip aan t vermoorden
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya