Sinds een week of 10 is mijn kat kwijt. Hij is 's nachts van mijn balkon afgevallen/gesprongen. Ik woon op een hoog dus het balkon is niet onwijs hoos. Sindsdien heb ik hem niet meer gezien. Gelijk aangemeld bij amivedi, posters opgehangen, bij alle benedenburen aangebeld om in hun tuin te zoeken onder de planten/struiken, 2 wekenlang elke avond gezocht en gerammeld met zijn brokjes en hem direct op facebook gezet. De poster heb ik ook bij de dierenwinkel in de buurt opgehangen en in de wijken om mijn wijk heen. Naar mijn idee heb ik dus alles gedaan wat ik kon maar hij is dus nog steeds niet terug. Hij is gechipt dus als hij ergens gevonden wordt dan ga ik ervan uit dat ze mij zullen bellen.
Nu vroeg ik mij of hoe groot de kans is dat hij nog terugkomt. Eerlijk gezegd ga ik er al een beetje vanuit dat ik hem niet weerzie. Ik hou mijzelf maar voor dat hij vast ergens anders woont en heerlijk bij een oud vrouwtje op de bank ligt. Het is namelijk helemaal geen buitenkat. Hij ging hooguit een uur naar buiten elke avond en kwam weer hard aangelopen als ik hem riep.
Wat denken jullie zal ik hem nog terug zien? Of kan ik de hoop maar beter opgeven