hey hallo
hey hallo
ik ben Monique
het vrouwtje van onze beestenboel, keesje(edelpapagaai man),quinta (edelpapagaai pop)is koppeltje dus.
brammetje (rosekaketoe). en onze twee honden kisha(stefferd/pitbull) en king (mechelse herder).
en aqarium vissen.
een woensdag ga ik ons nieuwe huis genootje halen. want we hebben heel onlangs onze poes dotty in moeten laten slapen,ze was al 17 jaar oud hoor dus we hebben heel lang van haar mogen genieten,ze was een balinees en liet echt alles lopen en ze was al best oud dus hebben we haar het verdere lijden bespaard want ze begon ook echt heel indringend te miauwen wat aan haar nieren lag schijnbaar.
dus as woensdag gaan we hem halen (31-07-2013) het is een maincoon van 1,5 jaar oud.
en heb hem van de marktplaats.
ik ben 50 jaar oud en heb een relatie met peter 64 jaar oud.
we hebben samen 6 kinderen en 7 kleinkinderen.
en we komen uit halsteren (bergen op zoom)
de rest kan ik pas een woensdag erbij schrijven natuurlijk want ik ben door het enthousiatme vergeten om te vragen hoe hij heet haha
het vrouwtje van onze beestenboel, keesje(edelpapagaai man),quinta (edelpapagaai pop)is koppeltje dus.
brammetje (rosekaketoe). en onze twee honden kisha(stefferd/pitbull) en king (mechelse herder).
en aqarium vissen.
een woensdag ga ik ons nieuwe huis genootje halen. want we hebben heel onlangs onze poes dotty in moeten laten slapen,ze was al 17 jaar oud hoor dus we hebben heel lang van haar mogen genieten,ze was een balinees en liet echt alles lopen en ze was al best oud dus hebben we haar het verdere lijden bespaard want ze begon ook echt heel indringend te miauwen wat aan haar nieren lag schijnbaar.
dus as woensdag gaan we hem halen (31-07-2013) het is een maincoon van 1,5 jaar oud.
en heb hem van de marktplaats.
ik ben 50 jaar oud en heb een relatie met peter 64 jaar oud.
we hebben samen 6 kinderen en 7 kleinkinderen.
en we komen uit halsteren (bergen op zoom)
de rest kan ik pas een woensdag erbij schrijven natuurlijk want ik ben door het enthousiatme vergeten om te vragen hoe hij heet haha
- mittenslief
- Tijger
Re: hey hallo
welkom....geweldig zijn ze hoor die coontjes....heb er zelf ook 1
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
ja daar ben ik wel van overtuigd hoor maar eigenlijk vind ik alle katten lief.
ook huis tuin en keuken katten hoor,maar dan bij een ander, ik ben echt voor speciale rassen.
ik haal ze wel aan hoor en ik kroel er ook wel mee maar is niet mijn kat.
ik heb papagaaien en ik ben ook niet zo voor amazones ben meer voor grijze roodstaarten en edels en kaketoes. zo hebben we allemaal onze eigen dingetjes eej
ik kijk er echt helemaal naar woensdag uit hor kan niet snel genoeg die dag zijn!
want dan ken ik hem gaan halen.
ze gaat er een dinsdag nog ff mee naar de da voor zijn enting vond ik wel heel erg lief van haar hoor!
ook huis tuin en keuken katten hoor,maar dan bij een ander, ik ben echt voor speciale rassen.
ik haal ze wel aan hoor en ik kroel er ook wel mee maar is niet mijn kat.
ik heb papagaaien en ik ben ook niet zo voor amazones ben meer voor grijze roodstaarten en edels en kaketoes. zo hebben we allemaal onze eigen dingetjes eej

ik kijk er echt helemaal naar woensdag uit hor kan niet snel genoeg die dag zijn!

ze gaat er een dinsdag nog ff mee naar de da voor zijn enting vond ik wel heel erg lief van haar hoor!
Houdt er wel rekening mee dat de kans op een reactie op de enting groter is als ze een dag erna grote stress krijgt door de verhuizing
Maine coon hoort bij mij wel in het rijtje raskatten dat ik wel zou willen hebben

Maine coon hoort bij mij wel in het rijtje raskatten dat ik wel zou willen hebben

gelukkig zijn wij maar met zijn tweetjes dus is het vrij rustig in huis (als de rest van de beestenbende zich rustig houden haha), maar het is altijd stressvol voor zon beestje eej komt er vreemde mensen in huis en die nemen je mee en kom je in een vreemd huis met ook weer allemaal nieuwe "vriendjes".
kwil op mijn gemakje een beetje rond kijken voor een vriendinnetje voor hem dan is hij niet meer zo alleen en heeft hij een kattevriendinnetje
kwil op mijn gemakje een beetje rond kijken voor een vriendinnetje voor hem dan is hij niet meer zo alleen en heeft hij een kattevriendinnetje
- eveline1982
- Tijger
Welkom en op het forum en wat leuk, een herplaatser!
Ik ben zelf ook een groot fan van de langharige, grote raskatten maar helaas ook erg allergies voor ze. Leuk dat hij ook een vriendinnetje krijgt met de tijd 

The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
ben alles nog een beetje aan het uitzoeken hoor op dit forum ben hier niet zon held in.
ik wou een avatar(foto) erbij zetten maar ben aan het zoeken hoe dat moet. en zijn wel meer dingetjes hoor. zoals foto's erop zetten van sjors
maar dat komt wel goed hoor. we gaan gewoon doorzoeken hihihi
ik wou een avatar(foto) erbij zetten maar ben aan het zoeken hoe dat moet. en zijn wel meer dingetjes hoor. zoals foto's erop zetten van sjors
maar dat komt wel goed hoor. we gaan gewoon doorzoeken hihihi
hier staat in elk geval de handleiding foto's plaatsen: http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... f=5&t=1922
nouuu de fotos lukt me nog niet hoor
Welkom op het forum Monique !
Prachtige katten hoor,die Maine Coons.
Prachtige katten hoor,die Maine Coons.

http://i930.photobucket.com/albums/ad14 ... na/003.jpg
http://i930.photobucket.com/albums/ad14 ... Q60_84.jpg
even kijken of het gaat en of het me gelukt is dit zijn ze onze Sjors en gisteren onze nieuwe poes opgehaald die we de naam Luna hebben gegeven.
Luna is een turk angora poes
http://i930.photobucket.com/albums/ad14 ... Q60_84.jpg
even kijken of het gaat en of het me gelukt is dit zijn ze onze Sjors en gisteren onze nieuwe poes opgehaald die we de naam Luna hebben gegeven.
Luna is een turk angora poes
nu mijn avatar nog hihi
DANKJEWEL ALLEMAAL!!
wat een leuk ontvangst!:-)
ik ben de site nog helemaal aan he ontdekken hoor,dus ben ff aan het puzzelen van wat en hoe ik moet ik alles plaatsen.
wat een leuk ontvangst!:-)
ik ben de site nog helemaal aan he ontdekken hoor,dus ben ff aan het puzzelen van wat en hoe ik moet ik alles plaatsen.