Taco is inmiddels terug, ik heb hem gisteravond opgehaald. Ik heb nu pijnstillers, een ander soort pil en een pasta dat ik hem gedurende 10 dagen moet geven. Daarna moet ik een urine monster maken voor de DA, eens kijken of me dat lukt
Taco plast nu telkens kleine beetjes (nog steeds), en het liefst op de plek waar hij staat. Hij gaat er mooi voor staan en plast een klein beetje. Hij mag nu daarom ook de woonkamer niet in als ik er niet ben, anders is zometeen heel m'n bank niet meer te gebruiken.
Ik, of eigenlijk taco, heb nog wel een probleem. Sinds dat hij terug is wilt hij niet meer eten, voorheen wou hij geen brokken maar dat kwam waarschijnlijk omdat ie wist dat hij dan blikvoer van mij kreeg. Nu wil hij helemaal niks eten. De bak brokken zit nog net zo vol als toen ik vanmorgen naar m'n werk ging, en toen ik hem vanavond (en ook gisteravond) blikvoer aanbood nam hij hier niks van.
Is het normaal dat wanneer een kat zo'n behandeling gehad heeft dat hij dan even niks wil eten? Ik maak me toch best zorgen, hij eet al een tijdje slecht en wordt steeds dunner. Hij had dat ook wel nodig, want hij was echt dik. Nu is het enige wat nog extra op z'n lijf zit een klein kwabje wat vroeger een dikke buik was.
Heeft iemand ideeën, tips of wat dan ook van wat ik kan doen of wat er aan de hand kan zijn??
Hoe de behandeling precies in z'n werk gegaan is weet ik niet, ik was er niet bij omdat ik gewoon ging werken.
Alvast bedankt voor het antwoord,
Groeten Eduard en Taco,