twee kittens
-
- Tijger
Re: twee kittens
Dankje
nou hun blijven hier ook geen jaren meer wonen denk dat ze net twee jaar zowiezo weg zijn en groter wonen
ze heeft geen tuin wel klein balkon maar dat kan niet echt afgeschermd worden ze woont in t centrum en heeft zo oud herenhuis een etage ervan dus balkon afschermen lukt dat niet in toekomst in andere huis zou ze dat vast wel doen
Heel erg bedankt voor alle reacties de kat van hun vrienden bevalt augustus dus zou ze ze pas in oktober krijgen mocht ze daar geen goed gevoel bij hebben gaat ze in asiels kijken voor twee leuke kittens..
nou hun blijven hier ook geen jaren meer wonen denk dat ze net twee jaar zowiezo weg zijn en groter wonen
ze heeft geen tuin wel klein balkon maar dat kan niet echt afgeschermd worden ze woont in t centrum en heeft zo oud herenhuis een etage ervan dus balkon afschermen lukt dat niet in toekomst in andere huis zou ze dat vast wel doen
Heel erg bedankt voor alle reacties de kat van hun vrienden bevalt augustus dus zou ze ze pas in oktober krijgen mocht ze daar geen goed gevoel bij hebben gaat ze in asiels kijken voor twee leuke kittens..
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
-
- Tijger
Jongens, me zusje is eruit, ze nemen twee kittens, de kittens zijn intussen ook al geboren bij een vriend van haar vriend,
en och ze zijn zo schetig !
Hier twee fotos
er zijn 4 kittens geboren maar dit worden ze
het zijn twee meiden, nou las ik dat dat wel goed gaat maar ook soms flink kunnen bekvechten
Aangezien ze uit t zelfde nest komen en constant samen zijn geweest zou ik hier geen probleem in kunnen zien.
Meiden zijn feller dat weet ik.
Hier wat fotos
en och ze zijn zo schetig !
Hier twee fotos
er zijn 4 kittens geboren maar dit worden ze
het zijn twee meiden, nou las ik dat dat wel goed gaat maar ook soms flink kunnen bekvechten
Aangezien ze uit t zelfde nest komen en constant samen zijn geweest zou ik hier geen probleem in kunnen zien.
Meiden zijn feller dat weet ik.
Hier wat fotos
-
- Tijger
Dit is t nestje

Dit was al gelijk hun eerste voorkeur ze vinden cypers mooi

En dit is een lapje ook super schetig

Dit was al gelijk hun eerste voorkeur ze vinden cypers mooi

En dit is een lapje ook super schetig

Ach, wat een schatjes
ongeveer een jaar geleden zaten wij ook zo bij Diesels nestje 

Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
-
- Tijger
ja enig he !
7 september mogen ze ze waarschijnlijk ophalen!
Ik ben zo benieuwd !kan niet wachten om kadootjes te kopen voor de nieuwe nichtjes van giz en caya haha
7 september mogen ze ze waarschijnlijk ophalen!
Ik ben zo benieuwd !kan niet wachten om kadootjes te kopen voor de nieuwe nichtjes van giz en caya haha
-
- Tijger
Ik zou ze allemaal nemen
leuke poesjes 

-
- Tijger
Haha ja naar dat word te gek ze wonen niet groot en twee is zat hihi ben allang bij dat ze met ze tweeën komen
Vind zo leuk!
Vind zo leuk!
- BellePippa
- Lynx
Ik ben hier op het forum DE expert -ja zo mag ik mij noemen- als het aankomt op de combinatie 2 kittens op 50 m²! Ik heb het!
Het gaat echt príma! Het was zelfs lastiger toen Pippa nog alleen was, omdat ze dan beetje gaat lopen dralen.. Ze hebben ongeveer 4 keer per dag hun crazy momentje, dat ze echt achter elkaar aan MOETEN rennen door het hele huis. Dan galopperen ze echt heen en weer. Ik raad je zus aan om ze overdag toegang tot de slaapkamer te verlenen, omdat ze die vierkante meters ook echt nodig hebben om in hun galopsessie heen te rennen, maar 's avonds doe ik de deur dicht als ik ga slapen, hoe vervelend ik dat ook vind
Ik hou van katten in mijn bed dicht tegen mij aan. Maar ze zijn ZO druk s nachts dat ik echt geen oog meer dicht doe.. Dus sinds kort gaat de deur dicht. Gaat prima, ze gaan niet zitten gillen voor de deur, want ze zijn te druk met elkaar... Het is al hierboven gezegd: zorg dat je 2 dingen in huis hebt -liefst in precies tegenover gestelde richting van elkaar- waar ze de hoogte in kunnen racen. Grote krabpaal in de ene hoek en een kleed in de andere bijv. Dan hebben ze echt een route. Je zus moet wel beetje bereid zijn om haar al kleine leefruimte te delen met 2 peuters, maar ik neem aan dat ze dat is 

Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je
Xje Marthe, Louis & Pippa, bekijk onze serie hier
-
- Tijger
Heb haar al goed voorbereid
en ze heeft er echt zin in
Zee is inderdaad bereid om alle kamers tot beschikking te laten
en inderdaad de nachten waarschijnlijk niet mis in begin wel
kan niet wachten die kleine drollies te ontmoeten
en ze heeft er echt zin in
Zee is inderdaad bereid om alle kamers tot beschikking te laten
en inderdaad de nachten waarschijnlijk niet mis in begin wel
kan niet wachten die kleine drollies te ontmoeten
- BellePippa
- Lynx
Ja had ik ook, in het begin is dat wel goed, om ze ook te laten wennen aan de nieuwe baasjes.. Als die grote menswezens slapen zijn ze ineens een stuk minder eng :P Maar deze 2 zijn bij mij nu op zo'n comfort level, dat ze tussen 00:00 - 03:00 de hele tent afbreken.. En vervolgens komt Louis dus mijn neus een wasbeurt geven en als ik lief ben geweest, krijgt mijn oog ook een beurt en als-ie dan toch bezig is, hè, waarom dan ook maar niet meteen mijn hele gezicht... Hij is de beroerste niet.. En in de tussentijd is Pippa mijn voeten aan het masseren, met haar speciale "Thaise techniek": Wachten..beweging en JUMP!!! ATTACKéééé!!!
Geloof me: niet bevorderlijk voor de nachtrust... Na mijn wasbeurt kan Louis het GANZE bed gebruiken als slaapplek, maar nééééé! Meneer móet die ene vrije vierkante centimeter náast mijn hoofd op mijn kussen benutten. Oh en of ik dan ook even een stukje wil opschuiven, ja dank uuuu.
Geloof me: niet bevorderlijk voor de nachtrust... Na mijn wasbeurt kan Louis het GANZE bed gebruiken als slaapplek, maar nééééé! Meneer móet die ene vrije vierkante centimeter náast mijn hoofd op mijn kussen benutten. Oh en of ik dan ook even een stukje wil opschuiven, ja dank uuuu.
Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je