Sproet zijn voedsel obsessie weg??????

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
pinguin
Tijger
Tijger

Sproet zijn voedsel obsessie weg??????

Bericht door pinguin »

Ik twijfel even wat te doen. De forummers die hier wat langer rond hangen kennen het verhaal van sproet en zijn extreeme voedsel obsessie. Ik kon hier nooit eten laten staan. Want sproet bleef eten en kende echt geen rem. Maar nu valt het mij op dat de laatste weken hij niet eens meer alles op eet. Hij eet een paar happen loopt dan weg en komt later terug voor de rest. Uit eindelijk eet die wel alles op maar op zijn eigen tempo niet alles in 1 keer. Hij oogt niet ziek en gedraagd zich normaal gewoon lekker ontspannen.
Ik vraag me af is het me dan toch gelukt na 2.5jr toch rust in dat koppie van hem te krijgen. Ik durf het gewoon bijna niet te geloven en vraag jullie om hulp wat denken jullie?
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: Sproet zijn voedsel obsessie weg??????

Bericht door castratenkoor »

Hij heeft er genoeg vertrouwen in klaarblijkelijk dat hij genoeg te eten krijgt.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Adriana

Bericht door Adriana »

is hij soms onlangs van voer veranderd naar voer dat veel langzamer verteert?
pinguin
Tijger
Tijger

Bericht door pinguin »

Ik verander elke 4 weken van voer omdat snabbel anders niet meer eet. Dus krijgd die iedere keer weer verschillend voer. Nu is het RC sensible.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Plaats reactie