Hallo ,
Ik heb een aantal geleden een kitten gekocht hij is nu 16 weken. Het is een kruising tussen een boskat en een britse korthaar.
http://i42.tinypic.com/2hn8eb6.jpg
http://i42.tinypic.com/fbfa8.jpg
Hij weegt nu 2,3 kg is dit normaal voor dit type katten?
Kitten gekocht
Re: Kitten gekocht
Het spijt me, maar ik zie geen Noorse Boskat en al helemaal geen Brits Korthaar, wel een leuke HTK (Huis-Tuin en Keuken) kat. 2,3 kilo vind ik redelijk zwaar, maar dat kan nog bijtrekken wanneer de kat verder groeit (zgn. puppyvet).
Hij ziet er in ieder geval prima uit!
Hij ziet er in ieder geval prima uit!
-
- Tijger
Volgens mij prima
mijn brit kater was met 14 weken 2 kilo
dus ja wat is zwaar? Denk misschien ietsje maar ach t is een kitten
ik kan geen foto zien
mijn brit kater was met 14 weken 2 kilo
dus ja wat is zwaar? Denk misschien ietsje maar ach t is een kitten
ik kan geen foto zien
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
Hoi,
Bij de aankoop is mij dat verteld en heb de moeder gezien (die was toch aardig boskat) maar dat maakt niet uit ik vind hem geweldig.De dierenarts zegt dat die 8 kg gaat worden dat hoop ik wel want vind heel leuk een grote rode kater.
Bij de aankoop is mij dat verteld en heb de moeder gezien (die was toch aardig boskat) maar dat maakt niet uit ik vind hem geweldig.De dierenarts zegt dat die 8 kg gaat worden dat hoop ik wel want vind heel leuk een grote rode kater.
- BellePippa
- Lynx
Mijn kater is nu 15 weken en toen ik hem meekreeg vorige week was hij ook 2.3. Redelijk zwaar, maar niet te dik. Het verschilt per ras, want ik heb er hier ook eentje die is 1.5 kg en 13 weken, maar da's gewoon een klein rank ras.. Voor een kruising nobo-britje zit je denk ik op een prima gewicht, ook al zie ik net als Annet geen spoortje van die 2 rassen in je super schattige rooie terug. Heb je de ouders gezien of is het je verteld? Het kan natuurlijk zo zijn, dat hij de vacht van een Brit heeft en de kop van een nobo.. Maar het maakt niet uit welk ras het is, hij ziet er super cute en gezond uit
Zou me niet druk maken om het gewicht. De ene baby weegt meer dan de ander, net als katten
Edit: ik lees dat het je is verteld van de vader en mama hebt gezien. Het maakt inderdaad helemaal niks uit, het gaat om het karakter! Maar als je weet dat hij 1/2 nobo is, dan zit-ie denk ik op een prima gewicht. Die beesties worden groot

Edit: ik lees dat het je is verteld van de vader en mama hebt gezien. Het maakt inderdaad helemaal niks uit, het gaat om het karakter! Maar als je weet dat hij 1/2 nobo is, dan zit-ie denk ik op een prima gewicht. Die beesties worden groot
Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je
Xje Marthe, Louis & Pippa, bekijk onze serie hier
Xje Marthe, Louis & Pippa, bekijk onze serie hier
-
- Tijger
Leuk kitten om te zien, maar daar zit echt geen brit in
. geniet lekker van je kitten. Nou mag hopen dat hij geen 8 kg gaat worden daar ik beide rassen er niet in zie. denk dat hij dan te dik word/is hihihi

- Chiquita98
- Tijger
1 ding is zeker: het is een schatje!!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier