mijn katten kunnen allebij niet meer miauwen!!!

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Danielleboer92
Kitten

mijn katten kunnen allebij niet meer miauwen!!!

Bericht door Danielleboer92 »

hallo
2 dagen geleden kwamen mijn poezen allebij 1 jaar en 3 maanden binnen.. normaal met luidkeels gemiauw maar nu alleen playbekkend heel vreemd 's avonds nog steeds niks voor de zekerheid de dierenarts gebeld maar die wist het ook niet.. en vandaag nog steeds geen geluid wel blazen omdat ze vrij geiritteerd zijn ( begrijpelijk) heb alle giftige planten voor katten opgezocht en bij mij in de buurt nagekeken maar er staat er niet een. eten en drinken doen ze wel goed. heb ze allebij 2 maanden terug ontvlooid en bij een van de katten vind ik steeds teken heb er nu al 5 weggehaald
weet iemand wat ik hier aan kan doen of wat het is?
alvast bedankt :grin:

Groetjes danielle
Dinky
Tijger
Tijger

Re: mijn katten kunnen allebij niet meer miauwen!!!

Bericht door Dinky »

Heb met onze vorige poes meegemaakt dat ze niet meer kon miauwen maar dit ging gepaard met veel braken (voornamelijk gal) waar stukjes gras in zaten. Toen bleek er dus een stukje gras in haar neus vast te zitten. Nadat deze verwijderd was is ze nog minstens een week schor geweest maar kon ze steeds beter weer miauwen.

In jou geval weet ik niet wat het is omdat ze het beide tegelijk hebben opgelopen.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Adriana

Bericht door Adriana »

ze hebben het allebei op hetzelfde moment, dus er moet van buiten iets zijn gebeurd, toegediend, gegeten...

waarmee heb je ontvlooid en heb je nog meer middelen ingezet?
en met een middel van de dierenarts of anders en welk middel..?

ze eten, drinken, plassen, poepen goed en normaal? drinken/plassen niet meer dan gebruikelijk?

ik begrijp dat het hierbij om de twee poezen gaat.
je hebt ook nog een katertje, komen ze alle drie buiten en heeft die het ook?
Kattebeest
Tijger
Tijger

Bericht door Kattebeest »

Opmerking over de teken: die van mij komt ook buiten, vrij wilde tuin. Verschillende anti-vlooimiddelen gebruikt (via da) die ook teken zouden moet voorkomen. Noppes, hij blijft er af en toe eentje oplopen :-( .
Zelfs bij om de zes weken ontvlooien.
Nancy

Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Plaats reactie