Wat is wijsheid? 2 kittens uit hetzelfde nest of niet?

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Plaats reactie
BloemTetsu
Tijger
Tijger

Re: Wat is wijsheid? 2 kittens uit hetzelfde nest of niet?

Bericht door BloemTetsu »

Hier hetzelfde. Poes van net 3 kilo en kater van ruim 4 kilo. Mevrouw (en de andere van 3,5 kilo) weten echt wel de gevoelige plekjes van hem als hij de bezopen doet en meneer taait dan echt af. Manneke is ook beetje autistisch. Hij vind iedereen lief, ongeacht hij de ander reageert.

Louis is bloedmooi. Qua kleur lijkt het net een lichtere versie van Bloem. Pippa is ook erg mooi!
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Jippie, je hebt je foto-album :D
Kan je daar de honderden foto's in plaatsen ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Adriana

Bericht door Adriana »

jahaa, ... werk aan de winkel!
enne, als ik je een plezier kan doen met een zakje valeriaanwortel dan lees ik je wel..
heb Bolle al gevraagd of hij met zijn rugzakje en vlopje naar de oranje bus wil....
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

erg herkenbaar en guusje en gijs zijn al 2 jaar. gijs is de kater die verwilderd en traumatisch leek (was erg angstig) hij kon ook niet spelen, wist totaal niet wat hij ermee aan moest. guusje speelt het leifst de hele dag, maar ook het liefst alleen.
guusje is veel ranker als gijs (dikke vent). met spelen merk ik vaker dat gijs de signalen niet goed oppikt. guusje is vooral uitdagen en pesten, gijs snapt het niet en weet ook niet waneer hij moet stoppen. guusje gaat dan bijv op haar rug liggen heel onderdanig maar hij gaat maar door. als het haar echt teveel wordt gaat ze ervandoor. ik heb echt moeten leren om me er niet meer te bemoeien. ook omdat ik guusje dan vaak zielig vind omdat ze kleiner is. echter ik besef me ook dat wanneer ze echt bang voor hem zou zijn ze hem ook niet zou uitdagen.
gijs heeft nu wel leren spelen maar het lompe en snappen wat spelen is en wat ernst is ziet hij vaak nog steeds niet.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie