Hier hetzelfde. Poes van net 3 kilo en kater van ruim 4 kilo. Mevrouw (en de andere van 3,5 kilo) weten echt wel de gevoelige plekjes van hem als hij de bezopen doet en meneer taait dan echt af. Manneke is ook beetje autistisch. Hij vind iedereen lief, ongeacht hij de ander reageert.
Louis is bloedmooi. Qua kleur lijkt het net een lichtere versie van Bloem. Pippa is ook erg mooi!
Wat is wijsheid? 2 kittens uit hetzelfde nest of niet?
- BloemTetsu
- Tijger
Re: Wat is wijsheid? 2 kittens uit hetzelfde nest of niet?
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Jippie, je hebt je foto-album
Kan je daar de honderden foto's in plaatsen

Kan je daar de honderden foto's in plaatsen

jahaa, ... werk aan de winkel!
enne, als ik je een plezier kan doen met een zakje valeriaanwortel dan lees ik je wel..
heb Bolle al gevraagd of hij met zijn rugzakje en vlopje naar de oranje bus wil....
enne, als ik je een plezier kan doen met een zakje valeriaanwortel dan lees ik je wel..
heb Bolle al gevraagd of hij met zijn rugzakje en vlopje naar de oranje bus wil....
erg herkenbaar en guusje en gijs zijn al 2 jaar. gijs is de kater die verwilderd en traumatisch leek (was erg angstig) hij kon ook niet spelen, wist totaal niet wat hij ermee aan moest. guusje speelt het leifst de hele dag, maar ook het liefst alleen.
guusje is veel ranker als gijs (dikke vent). met spelen merk ik vaker dat gijs de signalen niet goed oppikt. guusje is vooral uitdagen en pesten, gijs snapt het niet en weet ook niet waneer hij moet stoppen. guusje gaat dan bijv op haar rug liggen heel onderdanig maar hij gaat maar door. als het haar echt teveel wordt gaat ze ervandoor. ik heb echt moeten leren om me er niet meer te bemoeien. ook omdat ik guusje dan vaak zielig vind omdat ze kleiner is. echter ik besef me ook dat wanneer ze echt bang voor hem zou zijn ze hem ook niet zou uitdagen.
gijs heeft nu wel leren spelen maar het lompe en snappen wat spelen is en wat ernst is ziet hij vaak nog steeds niet.
guusje is veel ranker als gijs (dikke vent). met spelen merk ik vaker dat gijs de signalen niet goed oppikt. guusje is vooral uitdagen en pesten, gijs snapt het niet en weet ook niet waneer hij moet stoppen. guusje gaat dan bijv op haar rug liggen heel onderdanig maar hij gaat maar door. als het haar echt teveel wordt gaat ze ervandoor. ik heb echt moeten leren om me er niet meer te bemoeien. ook omdat ik guusje dan vaak zielig vind omdat ze kleiner is. echter ik besef me ook dat wanneer ze echt bang voor hem zou zijn ze hem ook niet zou uitdagen.
gijs heeft nu wel leren spelen maar het lompe en snappen wat spelen is en wat ernst is ziet hij vaak nog steeds niet.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie