jaa, dat gaat wel zo snel! een poes is altijd vruchtbaar, dus als een open kater op een open poes springt heb je grote kans dat ze zwanger is. niet bij elkaar zetten voor ze geholpen zijn dus, want anders heb je ineens héél veel katten...
voor alle andere dingen (rechtsboven zit een zoekfunctie, dan kun je het hele forum doorzoeken...

)
over het slapen, dat moet je zelf weten denk ik. zelf slaap ik inmiddels door als er eentje op bed ligt, en ik kan vrij veel draaien in mijn slaap weet ik. maar kennelijk passen ze zich daar ook op aan, hihi. ik heb de slaapkamer altijd open, wat mij betreft mogen ze kiezen of ze al dan niet bij me slapen. als je het niet wilt, zou ik het wel vanaf het begin niet doen. dan is het duidelijk voor ze.
natvoer is inderdaad wel belangrijk. veel katten zijn slechte drinkers, en met natvoer krijgen ze dan extra vocht binnen. let wel even op of er granen/suikers inzitten, dat is niet heel goed voor katten.
kattensnoepjes kun je prima doen, hier krijgen ze het zo af en toe, als ik eraan denk, of als Joost eraan denkt

maar ook daar verschilt iedereen weer in volgens mij. het zijn wel binnenkatten, daarbij moet je soms wat meer op het gewicht letten, maar dat verschilt, net als bij mensen, ook per kat.
Ik heb onbeperkt brokjes staan, hoewel ik wel een beetje oplet dat het niet hand over hand naar binnen gaat. één keer per dag krijgen ze hier wat natvoer.
voor katten is het heel natuurlijk om regelmatig een klein hapje te eten, dus als er altijd wat staat kunnen ze dat ook gewoon doen tussen het spelen en slapen en wassen door...
veel voorpret!