vreemd gedrag sinds ontmoeting met een andere kat

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
geertroeffen
Kitten

vreemd gedrag sinds ontmoeting met een andere kat

Bericht door geertroeffen »

Hallo,

2 weken geleden is bij mij een andere kat komen aanlopen, deze kat(verdwaald of uit huis gezet) had al een tijdje niet gegeten. Ze heeft dus het voerbakje van mijn kat behoorlijk geplunderd. Echter nu eet mijn kat minder en is sindsdien minder actief. Normaal is het echt een wildebras die het liefste alles sloopt in huis wat hij kan.

Hij ziet er gezond uit zijn vacht glanst hij wil ook heel veel aandacht, volgt mij op de voet. Ook likt hij mij constant als hij de kans krijgt. Hij is alleen wat aan de magere kant.

Waar kan hij last van hebben?

Gr

Geert

www.geertroeffen.nl
eveline1982
Tijger
Tijger

Re: vreemd gedrag sinds ontmoeting met een andere kat

Bericht door eveline1982 »

Hallo

Heb je de aangelopen kat al laten controlleren op een chip, en op amivedi gekeken? Niet alle magere/hongerige katten zijn gedumpt, vele worden erg gemist.

Is de aangelopen kat nog bij jullie in huis? Kan zijn dat je kat een beetje van slag is door de nieuwkomer. Mocht je het niet vertrouwen dan kan je naar de dierenarts gaan voor een checkup, raad ik zowiezo wel aan bij gewichtverlies.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
geertroeffen
Kitten

Re: vreemd gedrag sinds ontmoeting met een andere kat

Bericht door geertroeffen »

Het katje is bij mij aan komen lopen, Ze zag er wat onverzorgd uit maar was wel heel aanhankelijk. Ik heb haar op laten halen door de dierenambulance. Die hebben mij vertelt dat ze niet gechipt was.

Ik zal van de weet de dierenarts om advies vragen.

Gr

Geert
Plaats reactie