Maar nu eet hij nog niet supergoed, maar juist weer wel als ik hem blikvoer geef, dat komt volgens mij gewoon omdat het een verwend nest is. Maar goed brokken eet ie pas als hij echt honger heeft. Afgelopen weekend is taco een beetje gaan overgeven (twee keer, maar de 2e keer kwam denk ik omdat ik hem een beetje blikvoer gegeven had terwijl hij nog een beetje misselijk was). Het hele weekend loopt hij te brommen als ik hem wil aaien, en daarna weer knorren (doet hij anders nooit).
Gisternacht zag ik vlekjes op m'n dekbed en keek of het van taco afkwam, ik legde hem op z'n rug en keek naar z'n penis, want die zat hij telkens af te likken. Ik zat er een beetje te drukken en toen kwam er een heel klein druppeltje vloeistof uit wat doorzichtig was met een tikkeltje rood erdoorheen. Dus ik natuurlijk meteen in paniek want er is iets mis met m'n kleine schat.
Maar voordat ik weer helemaal gek wordt van de gedachte dat er iets levensbedreigends met taco aan de hand is wou ik eerst aan jullie vragen of het jullie bekend voorkomt. En of ik direct naar de HA moet gaan of dat ik het even moet aanzien. De huisarts is natuurlijk weer hartstikke duur, en als er eigenlijk niks aan de hand is vind ik dat zonde.
Ik hoop dat er vandaag nog mensen kunnen reageren, alvast bedankt

Groetjes Eduard en Taco,