Kat verdwenen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: Kat verdwenen

Bericht door castratenkoor »

Het is juist heel belangrijk hem op te geven bij de dierenbescherming en Amivedi. Ik zou ook de politie en gemeente-opruimdienst bellen. Als er doodgereden katten worden afgevoerd kunnen ze daar een omschrijving van geven.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
puksji
Panter
Panter

Bericht door puksji »

Ik heb ook wel eens een kat terug gekregen dankzij Amivedi.
Baat het niet, schaden doet het zeker niet ;-)
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024

*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
eveline1982
Tijger
Tijger

Bericht door eveline1982 »

gwbonline schreef:Hoeveel mensen nemen de moeite een gevonden katje naar het asiel te brengen of aan te melden als gevonden bij Amivedi? Ik wil de moeite wel doen, maar heeft het zin?
Dat klinkt alsof je het niet hebt of had gedaan op het moment dat je dit topic opende. Het is geen aanvallen, en ja ik maak me er boos om als mensen hun kat kwijt raken en denken, ach waarom die moeite?? Ik vond het heel sneu dat Minoes bij ons kwam, ze vond alles eng en het heeft een poos geduurd voor ze met alle dieren in huis vrienden was. Als haar eigenaren de moeite hadden genomen had ze maar 1 dag in stress hoeven zitten.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Plaats reactie