jaarlijkse inenting
Re: jaarlijkse inenting
Hier (Groningen stad) bij mijn vorige DA geldt niesziekte alleen is 45 euro en cocktail 51 euro. Consult is daar trouwens 30 euro
Bij mijn huidige DA staan geen prijzen op de site vermeld dus die weet ik niet.

-
- Tijger
Poeh wat een bedragen
dan mag ik niet klagen dus hihi
ik haal zaterdag de borstel op hoor Annet doordeweeks geen auto dan rijd me vriend erin voor Werk
en schuyrgraaf is beetje te ver fietsen haha denk uur fietsen en auto 10 min
dan mag ik niet klagen dus hihi
ik haal zaterdag de borstel op hoor Annet doordeweeks geen auto dan rijd me vriend erin voor Werk
en schuyrgraaf is beetje te ver fietsen haha denk uur fietsen en auto 10 min
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
Langzame fiets?
Dan moet ik dit even doorgeven want ik geloof dat ze de borstel zaterdag weer mee wilde nemen naar huis.

Dan moet ik dit even doorgeven want ik geloof dat ze de borstel zaterdag weer mee wilde nemen naar huis.
-
- Tijger
Oh echt? Nee hahaha maar met auto kan je de brug over en een stuk snelweg laat ik dat maar niet dien met de fiets ik wil nog niet dood haha zaterdag einde van de dag kan ik m halen
doen! zeker doen!
kattenziekte is zeker nog niet de wereld uit! de voorbije jaren al twee katten moeten laten inslapen wegens kattenziekte (blijkbaar zijn bepaalde vaccins intussen niet meer of onvoldoende werkzaam)
kattenziekte is zeker nog niet de wereld uit! de voorbije jaren al twee katten moeten laten inslapen wegens kattenziekte (blijkbaar zijn bepaalde vaccins intussen niet meer of onvoldoende werkzaam)
-
- Tijger
Voor geen goud dat ik ga verhuizen hahahah. ben zo te vreden met deze dierenarts. Deze is voor mij goud waard 

Niet alleen goud waard, maar kost dus ook goud
De borstel ligt er nog. Is de kliniek wel open op zaterdagnamiddag??

-
- Tijger
Geen idee? Ik hoop t,,,
-
- Tijger
Cerna schreef:Niet alleen goud waard, maar kost dus ook goud![]()
Tja alle dierenartsen zijn duur hier heeft niks met de mijne te maken

- flower1980
- Panter
Ik doe, ondanks dat Kate een binnenkat is, wel ieder jaar enten. Eerder dit jaar heeft ze twee keer een lichte vorm niesziekte gehad, dat het een lichte vorm was, is waarschijnlijk mede geweest doordat ze gevaccineerd is.
Advies is ook om ieder jaar tegen niesziekte te enten, maar kattenziekte is onnodig. Dat kan om de drie jaar. Ik heb ook ooit een keer een artikel van internet geplukt waarin gewaarschuwd wordt voor te vaak enten ivm de nieren.
Ik zal eens zoeken of ik hem nog terug kan vinden.
Ik zal eens zoeken of ik hem nog terug kan vinden.
-
- Tijger
Heb f optie gedaan op aanstaande zaterdag
ik kan ze dan samen tegelijk inenten tegen nies en katten ziekte bij elkaar ben ik dan 84 euro kwijt voor twee katten
caya hoeft pas september maar t kon tegelijk zei ze dan is t ook voordeliger
Dus het is Wel echt nodig nu nog te enten he? Ze zijn 1 allebei..
ik kan ze dan samen tegelijk inenten tegen nies en katten ziekte bij elkaar ben ik dan 84 euro kwijt voor twee katten
caya hoeft pas september maar t kon tegelijk zei ze dan is t ook voordeliger
Dus het is Wel echt nodig nu nog te enten he? Ze zijn 1 allebei..
Ja, ze hebben dus alleen de kittenenting gehad, neem ik aan? Dan moeten ze nu de volledige enting en volgend jaar kun je dan volstaan met alleen niesziekte-enting.
Hoelang is het geleden dat Gizmo de enting heeft gehad? Er mag best een paar maandjes tussen zitten, dus misschien kun je ook wachten tot september en dan ook allebei doen?
Hoelang is het geleden dat Gizmo de enting heeft gehad? Er mag best een paar maandjes tussen zitten, dus misschien kun je ook wachten tot september en dan ook allebei doen?
-
- Tijger
He Annet!
Nee gizmo moest begin juni er mag twee maand tussen zitten als ik later doe dan moet ie weer een herhaal enting dus nog meer kosten
ze hebben inderdaad alleen de enting gehad toen ze kitten waren Suus moet inderdaad deze x nog de volledige enting
kan ook caya pas in september doen maar zo scheelt t weer wat geld is eigenlijk ook maar 15 euro maar goed
of zou ik gewoon alleen giz doen en caya september oktober pas? Wat is wijsheid?
Nee gizmo moest begin juni er mag twee maand tussen zitten als ik later doe dan moet ie weer een herhaal enting dus nog meer kosten
ze hebben inderdaad alleen de enting gehad toen ze kitten waren Suus moet inderdaad deze x nog de volledige enting
kan ook caya pas in september doen maar zo scheelt t weer wat geld is eigenlijk ook maar 15 euro maar goed
of zou ik gewoon alleen giz doen en caya september oktober pas? Wat is wijsheid?
-
- Tijger
Dat is niet waar hoor Cindy
Ik heb een word document maar weet niet hoe ik die hier moet plaatsen gaat over vaccineren

Ik heb een word document maar weet niet hoe ik die hier moet plaatsen gaat over vaccineren