Waarschuwing: Colostrum!
Re: Waarschuwing: Colostrum!
Ja, maar dan wel als aanvullende voeding, dat staat uitgelegd boven het schema. 

Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
- eveline1982
- Tijger
Wat belachelijk! Mij is altijd verteld dat je colostrum nooit als voledig voeder mag geven, en voorzichtig moet zijn. Ook werd mij verteld dat ik het absoluut niet met melkproducten mocht mengen!! Denk dat het niet verkeerd is, als ze dit zou melden bij de keuringsdienst van waren, want zo komen er natuurlijk nog veel meer slachtoffertjes!
Bedoelde bij mijn dierenartsen of in de dieren (speciaal) zaken. Ik heb niet altijd op voorraad liggen en als er dan een spoedje binnenkomt is het fijn als ik het zo kan ophalen in de dierenzaak of bij de da.
Bedoelde bij mijn dierenartsen of in de dieren (speciaal) zaken. Ik heb niet altijd op voorraad liggen en als er dan een spoedje binnenkomt is het fijn als ik het zo kan ophalen in de dierenzaak of bij de da.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Ze gaf het ook als aanvulling Maaike, maar dan dus om de 2 uur zoals in de bijsluiter staat. Daarnaast dronken ze gewoon bij de moeder.
Maar op de oorspronkelijke bijsluiter (de bijsluiter is aangepast) stond dat het ook gegeven kon worden aan kittens met een andere bloedgroep dan de moeder (het fijne weet ik er niet van, maar dat schijnt de eerste 24 uur erg gevaarlijk te zijn). En dus aan moederloze kittens.
Maar op de oorspronkelijke bijsluiter (de bijsluiter is aangepast) stond dat het ook gegeven kon worden aan kittens met een andere bloedgroep dan de moeder (het fijne weet ik er niet van, maar dat schijnt de eerste 24 uur erg gevaarlijk te zijn). En dus aan moederloze kittens.