Ik lees vaak nuttige en leuke tips op dit forum! Erg handig als je met kittens begint en je er heeel weinig vanaf weet...
Nu zit ik met mijn handen in het haar, misschien maak ik me wel onnodig zorgen, maar delen kan natuurlijk geen kwaad!
Mijn kitten Siërra is 4 maanden oud morgen, ze is een onwijs speels maar vooral HEEL ondeugende kitten! Soms wordt je kierewiet van haar gesjees door de kamer of het uitlokken om te spelen. Dat is natuurlijk hartstikke leuk en goed

Maar mijn schatje heeft al een tijdje diarree, al zeker 2 maanden heeft ze dan weer een week diarree en dan is het weer een week normaal.
Het wisselt af van een normale stevige drol ongeveer elke dag (dat wisselt) naar zachte poep, wat niet waterig is maar ook niet normaal, soms zit daar een heeeel klein beetje bloed bij.
Ik kijk dit natuurlijk niet al 2 maanden aan, ben al bij de DA geweest: geen Gardia, een pasta mee gekregen, gig niet over dus toen antibiotica. Toen hiels het 2 weken op...
WEER diarree, we dachten dat het aan het voer lag van Pets Place Kitten, nu overgestapt naar Purina Pro Plan voor kitten. Af en toe geef ik haar eens wat gekookte kip met rijstwater waarna het dus ook een aantal dagen goed gaat.
Hebben jullie misschien tips???
Is Purina Pro plan goed????
Alvast hartstikke bedankt!
Groetjes Sharon
Een dikke lik en speelse krabbel van Siërra!