verandering van gedrag
verandering van gedrag
Omdat mijn huisje word gerenoveerd zijn mijn katten aan het logeren bij een vriendin het ging heel goed tot een kat weer terug kwam tessy was al haar hele leven ziek maar ze kwam naar huis terug omdat ik eigenlijk tijd met haar wilde om afscheid te nemen ze was heel sterk een klein vechtertje we hebben samen nog even kunnen genieten tot het echt niet meer ging
ik kwam toen ook minder of niet bij thomas,rodin en cess kijken ze hebben het heel goed bij belinda ondertussen is cess weer thuis (zij is blind en is redelijk veilig voor haar) maar durf haar niet alleen thuis te laten omdat als de werkmannen binnen komen ze de deuren/ramen open laten cess is erg ondernemend en is zo buiten .. dus..nu komt het sinds ik minder kom of eigenlijk niet en tessy is weg (bij vriendin) is mijn kat thomas heel erg verandert ..anders is het een heel vriendelijk mannetje (hij is erg groot) maar nu mept hij alles bij belinda in elkaar (zelfs zijn vriendje rodin) en houd belinda in de gaten hij doet niet alles wat hij bij mij doet maar hij is zo anders en dat is zo ontzettend raar nu hebben belinda en ik terug zitten denken hij is begonnen met dat gedrag sinds dat ik minder kwam (of eigenlijk niet) en tessy dus weg is kan dit komen door heimwee en nu heel erg aan belinda hangt omdat hij bang is haar kwijt te raken ..thomas is een heel gevoelig mannetje (morgen komt hij naar huis omdat het ons beter lijkt alleen gaan ze dinsdag buiten de boel verven enzo maar het kan niet anders meer) hebben we gelijk waarom hij dit doet of... ?

Re: verandering van gedrag
Poeh, ik kan helemaal geen wijs worden uit je berichtje. Kun je alles gestructureerd (met inachtneming van spelling- en interpunctieregels) herschrijven? En wat is precies je vraag?
Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Wat snap je niet en hoe moet ik het anders vertellen? (is uitleg en om alleen dat hij gedragverandering vertoont verder niks dan word je er helemaal niet wijs uit denk ik
Spellings fouten? Het is toch een forum en geen spellings en interpunctieregels forum Als ik een komma vergeet sorry maar ik heb het berichtje wat mensen laten lezen en zij snapten het wel.
Mijn vraag is hebben belinda en ik gelijk ivm thomas zijn gedrags verandering staat er ook.
Sorry als dit kattig overkomt maar het past wel bij het kattenforum gewoon even goed lezen
Spellings fouten? Het is toch een forum en geen spellings en interpunctieregels forum Als ik een komma vergeet sorry maar ik heb het berichtje wat mensen laten lezen en zij snapten het wel.
Mijn vraag is hebben belinda en ik gelijk ivm thomas zijn gedrags verandering staat er ook.
Sorry als dit kattig overkomt maar het past wel bij het kattenforum gewoon even goed lezen
Laat maar we denken echt dat het heimwee was naar huis
Het is inderdaad geen spellingsforum maar door interpunctie (dus punten en komma's) wordt een stuk wel leesbaarder, het bestaat niet voor niets.
Maar begrijp ik het goed dat alle katten nu weer naar hun "vertrouwde" thuis komen? Dan zou je kunnen kijken hoe het dan gaat.
Maar begrijp ik het goed dat alle katten nu weer naar hun "vertrouwde" thuis komen? Dan zou je kunnen kijken hoe het dan gaat.
Dit is wat ik ervan begrijp:
Freeike heeft 4 katten:
Tessy
Rodin
Thomas
Cess
Ze zijn uit logeren bij vriendin Belinda omdat bij Freeike wordt verbouwd. Tessy kwam naar huis omdat ze ernstig ziek is, maar zij is nu weer bij een (andere?) vriendin van Freeike.
Thomas was altijd een goedzak, maar is nu omgeslagen, hij vecht veel. Thomas is erg gevoelig. Daarnaast zoekt hij veel steun bij Belinda. Freeike en Belinda denken dat dit is begonnen toen Tessy wegging.
Dit is wat je doet met interpunctie zodat een tekst leesbaar is voor onbekenden
Ik denk dat Thomas erg in de war is, je schrijft zelf al dat hij erg gevoelig is. In zijn ogen verdween Tessy ineens en daardoor is hij denk ik in de war. DAarnaast zit hij natuurlijk nu in een vreemd huis, vreemde omgeving. Belinda kent hij waarschijnlijk al omdat zij ook wel eens bij jou thuis kwam? Daardoor is zij zijn enige houvast geworden.
Waarschijnlijk komt hij wel weer tot rust als hij en de rest van de katten allemaal weer thuis zijn en het allemaal weer wordt zoals het eerst was
Je zou voor de zekerheid met hem naar de DA kunnen gaan, omdat gedragsveranderingen ook wel kunnen worden veroorzaakt door iets medisch. Succes!
Freeike heeft 4 katten:
Tessy
Rodin
Thomas
Cess
Ze zijn uit logeren bij vriendin Belinda omdat bij Freeike wordt verbouwd. Tessy kwam naar huis omdat ze ernstig ziek is, maar zij is nu weer bij een (andere?) vriendin van Freeike.
Thomas was altijd een goedzak, maar is nu omgeslagen, hij vecht veel. Thomas is erg gevoelig. Daarnaast zoekt hij veel steun bij Belinda. Freeike en Belinda denken dat dit is begonnen toen Tessy wegging.
Dit is wat je doet met interpunctie zodat een tekst leesbaar is voor onbekenden

Ik denk dat Thomas erg in de war is, je schrijft zelf al dat hij erg gevoelig is. In zijn ogen verdween Tessy ineens en daardoor is hij denk ik in de war. DAarnaast zit hij natuurlijk nu in een vreemd huis, vreemde omgeving. Belinda kent hij waarschijnlijk al omdat zij ook wel eens bij jou thuis kwam? Daardoor is zij zijn enige houvast geworden.
Waarschijnlijk komt hij wel weer tot rust als hij en de rest van de katten allemaal weer thuis zijn en het allemaal weer wordt zoals het eerst was

Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
In de 1e plaats mijn excuus maar het werd wel begrepen (gelukkig maar) alleen is tessy overleden.
Ik schrijf meestal wat er in me opkomt en neem aan als je iets goed leest het wel begrijpt en dit werd het ook maar ik begrijp dat ik soms te snel typ en wat dingen vergeet ik zal proberen erop te letten en het 1e over te lezen voor ik iets plaats ook al denk ik dat er veel mensen zijn die echt geen goed Nederlands kunnen toch een beetje gediscrimineerd worden omdat ze dit gewoon niet kunnen maar ik begrijp jullie standpunt ook wel,als ik weer een stukje schrijf zal ik mijn uiterste best doen maar mocht ik toch iets verkeerd doen dan ben ik gewoon te snel geweest met typen omdat ik me eigen behoorlijk zorgen maakte om 1 van mijn katten beesten dan schrijf ik in het Nederlands Amerikaans qua zin opbouw.
Maar thomas is weer gewoon thomas het was dus echt heimwee,hij is het huis aan het onderzoeken en neemt alles in zich op en heeft zelfs de cv leidingen gespot.
Wel een opluchting

Ik schrijf meestal wat er in me opkomt en neem aan als je iets goed leest het wel begrijpt en dit werd het ook maar ik begrijp dat ik soms te snel typ en wat dingen vergeet ik zal proberen erop te letten en het 1e over te lezen voor ik iets plaats ook al denk ik dat er veel mensen zijn die echt geen goed Nederlands kunnen toch een beetje gediscrimineerd worden omdat ze dit gewoon niet kunnen maar ik begrijp jullie standpunt ook wel,als ik weer een stukje schrijf zal ik mijn uiterste best doen maar mocht ik toch iets verkeerd doen dan ben ik gewoon te snel geweest met typen omdat ik me eigen behoorlijk zorgen maakte om 1 van mijn katten beesten dan schrijf ik in het Nederlands Amerikaans qua zin opbouw.
Maar thomas is weer gewoon thomas het was dus echt heimwee,hij is het huis aan het onderzoeken en neemt alles in zich op en heeft zelfs de cv leidingen gespot.
Wel een opluchting

Fijn dat het weer goed gaat nu hij in zijn vertrouwde omgeving is 

Ja gelukkig gaat het weer goed met thomas hij komt ook steeds even kijken of ik er nog ben en komt me dan een knuffel geven,nou ja een kopstoot.
Toen tessy naar huis kwam (naar mij dus) toen zag hij mij ook niet meer
Ik voel me erg schuldig maar het kon niet anders dat ik niet naar ze toe kon, ook niet toen cess (zij is blind maar erg ondernemend) thuis werd gebracht (zij had waarschijnlijk ook last van heimwee) want ik durfde haar (cess) ook niet alleen thuis te laten (lange tijd) omdat die bouwvakkers toch per ongeluk de deur open laten tja en wat dan ...
Eigenlijk is het ook wel erg lief en leuk dat ze toch heimwee naar mij hadden..dat zag ik bij belinda wel ,thomas zat toen al een week of 2 bij belinda maar hij liet zich amper zien ..tot ik kwam en hem een rondleiding gaf en gezegd had van het is goed jochie toen ging het ook stukken beter
Thomas heeft zo'n 9-10 weken bij belinda gezeten en die renovatie is nog lang niet klaar (gaat uit van de woningbouw) waarvan hij 2 weken dus erg veranderde in gedrag en dat is net nadat tessy naar huis kwam en ze mij niet meer zagen..het was dus tijd dat hij naar huis kwam
Hoezo zo trouw als een hond,een kat is dat zeker ook
Toen tessy naar huis kwam (naar mij dus) toen zag hij mij ook niet meer
Ik voel me erg schuldig maar het kon niet anders dat ik niet naar ze toe kon, ook niet toen cess (zij is blind maar erg ondernemend) thuis werd gebracht (zij had waarschijnlijk ook last van heimwee) want ik durfde haar (cess) ook niet alleen thuis te laten (lange tijd) omdat die bouwvakkers toch per ongeluk de deur open laten tja en wat dan ...
Eigenlijk is het ook wel erg lief en leuk dat ze toch heimwee naar mij hadden..dat zag ik bij belinda wel ,thomas zat toen al een week of 2 bij belinda maar hij liet zich amper zien ..tot ik kwam en hem een rondleiding gaf en gezegd had van het is goed jochie toen ging het ook stukken beter
Thomas heeft zo'n 9-10 weken bij belinda gezeten en die renovatie is nog lang niet klaar (gaat uit van de woningbouw) waarvan hij 2 weken dus erg veranderde in gedrag en dat is net nadat tessy naar huis kwam en ze mij niet meer zagen..het was dus tijd dat hij naar huis kwam
Hoezo zo trouw als een hond,een kat is dat zeker ook