3 vragen betreffende poes met nierfalen

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Plaats reactie
AnnikaGN
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 sep 2012 15:58

3 vragen betreffende poes met nierfalen

Bericht door AnnikaGN »

Hoi,
Ik heb meerdere vragen, misschien kan iemand me helpen?

1. Heeft iemand ervaring met homeopathische middelen en/of bloesemtherapie voor zijn/haar poes met nierfalen? Ik ben namelijk door de DA aangeraden om deze middelen aan mijn poes te geven, in combinatie met de benakor en ipaktine.
Het betreft: Kidney comp Phytonics, Vetra Omegard krillolie, 1 fles Bloesemtherapie en een poeder van: Ba Zhen Tang (Bensky), Tian Ma, Gou Teng.

2. Op internet lees ik dat poezen met nierfalen aan een te kort aan B-vitamine kunnen lijden – geven jullie extra B-vitamine? Zo ja, welke soort geef je dan?

3. Op internet lees ik tevens dat ze soms anemie kunnen hebben. Is het misschien handig om soms een beetje bijvoorbeeld biologische kippenlever te geven voor extra ijzer? Of wat geven jullie?

Graag hoor ik jullie reacties!
Annika :eangel:
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: 3 vragen betreffende poes met nierfalen

Bericht door Adriana »

het is voor de meedenkers handig om dit soort vragen in het topic Pluis te zetten.. anders krijgen we allerlei topics verspreid met steeds eén vraag en dan loop je de kans dat ze worden gemist en dat je dus geen reacties krijgt..
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... start=3675

en verder zou ik me goed inlezen bij het topic 'nierfaalkatten' over allerlei nierdieetvoer en middelen.
vit b-tekort kun je prima aanvullen met af en toe een stukje zachtgekookte ei dooier (dus zonder wit)
en rechtsboven zit een zoekfunctie waarmee je snel eventuele ervaringen boven water haalt..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie