Kat 10 maand steekt zich weg onder meubels en blaast
Re: Kat 10 maand steekt zich weg onder meubels en blaast
Als je wel bij haar in de buurt kan komen kan je ook proberen wat zachtvoer op haar pootjes te smeren, dat likken ze er uiteindelijk toch wel af en dan krijgt ze toch wat binnen.
Zou voordat je naar bed gaat natvoer neerzetten, vinden ze vaak lekkerder en zit ook nog vocht in zodat ze dat ook binnenkrijgt. En voor je naar bed gaat de brokjes in het bakje wegen en volgende ochtend weer wegen, dan weet je pas zeker of er wat uit mist.
Je zou ook wat brokjes over de kamer kunnen verspreiden, dan valt het ook beter op of ze opgegeten zijn en wordt ze beloond voor haar lef om de kamer te verkennen.
Je zou ook wat brokjes over de kamer kunnen verspreiden, dan valt het ook beter op of ze opgegeten zijn en wordt ze beloond voor haar lef om de kamer te verkennen.
Natvoer heb ik op dag 1 geprobeerd, heeft ze niet eens bekeken, ik weet niet wat ze in het asiel kreeg maar dat kan ik wel eens navragen. Ik heb wat kattensnoepjes naar haar gegooid maar die raakt ze niet aan. Ik heb een vermoeden dat het net zo zal gaan met haar brokjes : /
JeniiCelest en Dinky, bedankt voor de tips 

Ben je zelf gespannen door de situatie?
Je kat voelt dat namelijk ook.
Probeer een beetje los te laten en je kat de tijd te geven.
Je kat voelt dat namelijk ook.
Probeer een beetje los te laten en je kat de tijd te geven.
- Chiquita98
- Tijger
Altijd met hetzelfde voer beginnen als waar ze vandaan komen. Er veranderd al zo veel. Dit geldt trouwens ook voor de kattenbakvulling.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Gespannen ben ik niet meteen, enkel een beetje ongerust maar dat zal er inderdaad ook niet goed aan doen. Morgen bel ik even naar het asiel om te vragen wat ze daar gaven van voeding.
Ons katje is sinds vrijdagavond lustig op de brokjes beginnen knabbelen. Ze durft het ook al aan om vrij in de living rond te lopen. Aaien zit er nog niet in, maar daar hoop ik nog niet meteen op, ze moet het zelf maar komen vragen wanneer ze er klaar voor is zeg maar 

Dat is de juiste instelling, haar het tempo laten bepalen 
Wat fijn dat het nu zo goed gaat qua eten en ondernemen

Wat fijn dat het nu zo goed gaat qua eten en ondernemen

- Chiquita98
- Tijger
Goed nieuws dus!! Weer een voorbeeld dat het met tijd, geduld en rust echt wel goed komt
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier