Help....oude/zieke kat verhuizen ja/of nee???

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
sazsie
Kitten

Re: Help....oude/zieke kat verhuizen ja/of nee???

Bericht door sazsie »

Hallo,

Inmiddels 2 maanden verder. Gizmo is mee verhuisd naar het nieuwe huis en deed het super goed. Hij moest natuurlijk even wennen, maar had een paar weekjes zijn draai gevonden.
Genoot van de tuin die hij nu tot beschikking had en maakte zich nog behoorlijk druk om alle andere katten in de voortuin. Ondanks dat hij natuurlijk niet meer goed was qa gezondheid ging het super. Behalve dat hij slecht bleef eten en echt mager werd.

Vanochtend was het punt aangekomen, dat het genoeg was geweest. Mijn vriend kwam voor het werk Giz bij mij boven op bed leggen met de mededeling, dat hij zomaar ineens om was gevallen. En het niet goed ging...
Poosje met een knorrende kat op bed gelegen, maar merkte dat het niet goed was.
Hij liep moeilijk en was echt suffig....kwam achter me aan, maar puur omdat hij graag bij me is.

Ik heb toen ook 2x een soort van insult meegemaakt...hij mauwde ineens hard, viel om en trok zijn voorpoot erg raar over zijn hoofd, dit duurde dan enkele sec. om vervolgens weer op te staan en te gaan eten.
Voor mij echt het teken dat dit toch echt wel het einde was voor hem. Omdat ik me continu heb voorgenomen, hem niet te laten lijden, omdat ik het lastig vind afscheid te nemen.
Met tranen de dierenarts gebeld, zij kon binnen het uur langs komen. En Gizmo is na 16 jaar vriendschap, rustig in mijn armen in geslapen.
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Wat fijn dat je nu toch nog twee maanden hebt kunnen genieten van Gizmo en de verhuizing wat dat betreft voorspoedig is verlopen ;)

Spijtig dat dan toch de beslissing moet komen om Gizmo in te laten slapen in zijn belang :( Wens je enorm veel sterkte met het verwerken van het verlies!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
eveline1982
Tijger
Tijger

Bericht door eveline1982 »

Wat fijn dat hij nog even van de tuin heeft kunnen genieten en de verhuizing goed is verlopen! En wat sneu dat zijn tijd er was, maar hij heeft 16 jaar mogen leven en dat is een prachtige leeftijd! Veel sterkte met het gemis
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
flower1980
Panter
Panter

Bericht door flower1980 »

Sterkte met het verlies van Gizmo! Fijn dat hij toch nog van jullie tuin heeft kunnen genieten.
Groetjes van Roos.

Pootje van Kate. Volg mij in mijn album.

Kate 01-12-2009 - 22-04-2025
Plaats reactie