(Ik ben paranormaal begaaft, alleen ik ben nog niet zo ver dat ik het kan sturen; het overkomt me meestal, en achteraf valt alles op zijn plaats)
Dit is het gene wat ik met alle twee de overleden katten beleefde:
Shanky...
Ik droomde dat ik met Shanky bij de dierenarts was, die constateerde dat het pootje van hem was gebroken.... natuurlijk denk je er niet over na verder totdat hij 2 dagen later niet thuis komt...
Ik zoeken, samen met mijn andere kat, Minky
Op zo'n moment komt de droom terug, Ik had wel verwacht dat er iets zou gebeuren...
Dus ik maakte me ernstige zorgen...
Ik zoeken maar vond hem niet! de volgende dag kwam ik thuis van het zoeken, toen mijn vriend zei:
Misschien moet je even op de site kijken van de dierenambulance, misschien is hij gevonden...
Dit deed ik...
Bij gevonden dieren stond hij niet... als in een roes klikte in op "overleden dieren"
er werd gewaarschuwd voor de schokkende beelden, en ik klikte door
En daar lag hij, mijn lieve Shanky... nou dat werd flink huilen natuurlijk...
De volgende dag heeft mijn vriend hem opgehaald en hebben we hem begraven bij ons in de tuin...
Samen met Minky, we hebben het hem laten zien, omdat hij anders blijft zoeken...
het was zo zielig, want hij was het er niet mee eens! hij blies en rende 2 keer weg....
Achteraf als ik er over nadenk... het pootje is symbool voor de tast, voor het contact...
Het was gebroken... de droom betekende dus: het contact met Shanky zou breken!
misschien een jaar later, kwam zijn nakomeling ineens de keuken in lopen
ongelofelijk! ik had die kat nog nooit gezien in de buurt, en leek als 2 druppels water op Shanky
Shanky himzelf:

zoon van Shanky:

(aan de snorharen kun je zien dat ze toch wel verschillend zijn)
Shanky had witte snorharen, deze heeft zwarte
-----------
met Kruimeltje:
Hij lag altijd in de tuin onder de parasol te slapen,
Het werd herfst en de parasol maakte nogal herrie, dus mijn vriend besloot een huisje voor hem te maken waar het mandje in paste zodat hij droog lag als de parasol dicht was...
Nou hij ging er al in liggen, en het was nog niet eens klaar!
Mijn vriend vroeg of ik wou kijken naar het huisje...
Ik ging mee kijken en vond het een stoer huisje (dat zei ik ook) maar ondertussen kreeg ik door:
Jammer genoeg zal hij er nooit van genieten! (ik begreep deze gedachte niet, zo kill en bitcherig)
Even later was ik met de was bezig boven samen met Minky...
Kruimeltje kwam naar boven en ik zag een roze aura met hem mee komen (iets groter dan Kruimeltje zelf)
Minky zag het ook en die zat er naar te blazen...
Ik kreeg door: zijn moeder komt hem halen om naar gene zijde te gaan...
Ik dacht: yeah right... hij staat daar springlevend dus drukte het weg
toen hij na 3 dagen niet thuis kwam durfde ik niet naar de site toe te gaan om te kijken of hij gevonden was, dus mijn vriend deed het...
Daar stond hij inderdaad op, hij was aangereden op de zelfde weg als Shanky

Ik was zo boos, dat ik niet geluisterd heb naar de aanwijzingen, misschien had ik hem binnen kunnen houden, en was dit niet gebeurd!!
Ik kreeg door dat het een mededeling was, ik had hem binnen kunnen houden, maar dan was hij binnen aan iets anders dood gegaan!
Ik heb niet zo erg gehuild als bij Shanky, misschien omdat ik weet dat zijn moeder hem kwam halen
dat roze zie ik niet zo vaak, eigenlijk maar zelden
Het staat voor mij voor zuivere moederliefde
Ongeveer 10 maanden na zijn overlijden kwam er een vreemde kat op de schutting zitten, het leek wel een beetje op Kruimeltje, maar heel erg mager en zo te zien was het een vrouwtje die net een nestje heeft gebaard... (een buikje wat er slapjes bij hing)
Ik heb haar te eten gegeven, nou ze leek wel uitgehongerd!
Ik heb een beetje rond gevraagd in de buurt van wie die kat was? maar ik kreeg te horen dat het een zwerfkatje was die overal eten kwam schooien...
Ook bij het kleine Turkse supermarktje die hier 5 huizen verderop zit...
Toen ze weer kwam eten heb ik foto's gemaakt...

Ze hebben bij de Turkse winkel de dierenambulance gebeld en het beestje inclusief nestje uit de leegstaande schuur een eindje verder op gehaald... Tja daar kon ik Kruimeltje ook altijd vinden als ik hem kwijt was...
groetjes Moonflowertje