Hulp / opvang gezocht voor basje

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Baasjevanbas
Kitten

Hulp / opvang gezocht voor basje

Bericht door Baasjevanbas »

Hoi kattenliefhebbers,

Ik zoek hulp. Basje in onze kat van 5 jaar oud. Basje heeft vorig jaar een operatie voor blaasgruis gehad. Gelukkig allemaal goed gegaan maar hij heeft er een "tik" aan over gehouden.

Basje heeft erge stress gehad en ging niet meer op de bak. Ik heb er 5 maanden tijd in gestoken om hem van zijn stressklachten af te helpen en met succes...

Helaas herinnert een hoop in huis aan de stress in ons huis. Hij plast binnen zodra hij in de bijkeuken komt. Nu zit hij overdag op zolder en savonds beneden. Dit gaat goed maar is niet een handige oplossing voor de rest van zn leven.

Naar mijn gevoel heb ik alles gedaan om hem te helpen, de dierenarts heeft dan ook geadviseerd om Basje te herplaatsen. Het asiel is geen optie voor mij... Vandaar dat ik via deze site om hulp vraag...

Wie weet een goede plaats voor Basje of wie wil hem graag een tweede kans geven.

Basje kan met andere katten en met kinderen... Ons zoontje van 1 kan echt alles met hem doen.

Ik hoor graag van jullie of er iemand kan helpen

Groetjes Martin

Ps ik stuur graag wat fotos maar weet niet hoe via deze site
Robijn
Jaguar
Jaguar

Re: Hulp / opvang gezocht voor basje

Bericht door Robijn »

Ik hoop dat jullie een goed huisje voor hem zullen vinden!
Waarom is het asiel geen optie voor Basje? Vandaaruit kan hij toch ook in een goed huisje terecht komen? Volgens mij kun je hem ook op de site van een dierenasiel laten zetten, maar hem nog gewoon thuis houden, maar dat weet ik niet zeker....
En Marktplaats? Veel mensen/forumleden vinden dat je hier geen dieren op moet zetten, maar ik heb destijds via MP een geweldig adresje weten te vinden voor mijn katertje die ik helaas moest herplaatsen. Ik heb nog steeds contact met hen, en ben zelfs 2 keer bij hen op bezoek geweest.
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Plaats reactie